جابه‌جايي بیش از ۴۰۰هزار بازدیدکننده نمایشگاه کتاب با مترو تهران
جابه‌جايي بیش از ۴۰۰هزار بازدیدکننده نمایشگاه کتاب با مترو تهران
اقتصادوتجارت : مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: آمار جابه‌جایی مسافران در ایام برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب ۴۷۱ هزار و ۲۵۵ نفر بوده است.

به نقل از مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري مترو تهران و حومه، مسعود درستي درباره آمار مسافران مترو هم‌زمان با برگزاری نمایشگاه کتاب اظهار داشت: آمار مسافران از ۲۰ تا ۳۰ ارديبهشت ماه در ایستگاه مصلی امام خمینی (ره) ۲۰۳ هزار و ۳۹ و در ايستگاه شهيد بهشتي ۲۶۸ هزار و ۲۱۶ نفر بود كه در مجموع ۴۷۱ هزارو ۲۵۵ جابه‌جايي در این دو ایستگاه داشتيم.

وی با بیان اینکه در ایام برپایی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران فاصله حرکت قطارها در خط یک کاهش داشت خاطرنشان کرد:‌ در این ایام، آ‌مار مسافران در خط یک ۳میلیون ۴۱۵ هزار و ۸۶۵ نفر بود و در خط سه نیز ۲میلیون ۶۷هزار و ۲۷۴ نفر جابه‌جايي داشتيم.

درستي عنوان كرد : بيشترين آمار مسافر در خط يك در روز ۲۵ ارديبهشت با رقم ۳۲۸ هزار و ۶۵۸ نفر ثبت شد و خط ۳ مترو تهران نیز در تاريخ ۲۵ ارديبهشت پذیرای ۲۶۲ هزار و ۶۵۹ مسافر بود.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه افزود: تمام توان خود را در خدمت رسانی سریع، ایمن و پاک به کار بستیم و امیدواریم با تجهیز و نوسازی این ناوگان در آینده بتوانیم خدمات بهتر و شایسته‌تری را به شهروندان ارائه کنیم.

درستي در پايان به اعزام فوق العاده قطار ها در ایام برگزاری نمایشگاه اشاره كرد و گفت : در خط يك ۱۶۶ و در خط سه ۱۲۶ اعزام فوق العاده قطار داشتيم.