۱۱ هکتار از اراضی حریم منطقه۲۰ آزاد سازی شد
۱۱ هکتار از اراضی حریم منطقه۲۰ آزاد سازی شد
اقتصادوتجارت : شهردار منطقه ۲۰با تاکید بر برخورد قاطع در جلوگیری از تخلفات ساختمانی در حریم، از تخریب و آزادسازی مستحدثات در حریم این منطقه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲۰؛ رضا شنگی گفت: با توجه به بخشنامه های مربوط به تعیین تکلیف ساخت و سازهای حریم و بر اساس بازدیدهای مستمر و دستور قضایی، چند مورد تخلفات ساختمانی و زمین های زراعی شناسایی و با حضور اداره حریم، شهرداران نواحی، نیروهای کلانتری، یگان ویژه، شهربان و حریم بان تخریب و آزادسازی شد.

🔺شنگی با تاکید بر افزایش گشت های نظارتی برای پیشگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز گفت: ۱۰ هزار و ۵۰۰ متر مربع آزادسازی زمین و تخریب فنس کشی، دیوارکشی ، پی کنی، در محدوده اراضی کوی مقداد و صنعت۲ انجام شد.

🔺وی افزود: در همین راستا تخریب دیوار غیر مجاز سفره خانه سناتور واقع در خیابان شهید آوینی، تخریب ضلع غربی تصفیه خانه به مساحت ۱۸۰ متر مربع و آزاد سازی ۴۰ هزار متر زمین زراعی و تخریب ۱۰۰۰ متر مربع بنای غیر مجاز در خاوران، روستای قاسم آبادتهرانچی، اراضی حریم قاسم آباد و کریم آباد انجام شد.
🔺شهردار منطقه اظهار داشت: یکی از موضوعات مهم مدیریت شهری، مسئله ورود جدی و قاطع به ساخت و سازهای بدون مجوز است که با تمام قدرت با هرگونه تخلف برخورد خواهیم کرد.