گام‌های بیمه پارسیان در مسیر رشد توانگری برای سال ۱۴۰۳
گام‌های بیمه پارسیان در مسیر رشد توانگری برای سال ۱۴۰۳
اقتصادوتجارت : یکی از عوامل موثر در تحقق جهش تولید برای بخش‌ها و بنگاه‌های کسب و کار و تولیدی انتخاب صحیح بیمه‌نامه موثر در مسیر پرچالش و خطرات احتمالی ناشی از فعالیت است. از جمله مهم‌ترین فاکتورهای انتخاب شرکت بیمه‌ای داشتن توانگری مالی با ضریب رو به افزایش است که عملکرد شرکت بیمه پارسیان تداوم رو به بهبود در کسب رتبه برتر را در چندین سال متوالی نشان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار شبکه خبری اقتصادوتجارت، شرکت بیمه پارسیان در سال گذشته به دلیل اعمال برنامه‌های صحیح در مسیر رضایت حداکثری مشتریان و ارایه محصولات نیازسنجی‌شده از جامعه هدف خود توانست عملکردی مثبت و درخشان را به ثبت برساند. روند موفقیت‌آمیز پارسیان در نخستین ماه سال ۱۴۰۳ نیز ادامه یافت و رشد حق بیمه تولیدی برای این شرکت رقم خورد تا نویدبخش تداوم روند سودآور برای سال جاری باشد.

شرکت بیمه پارسیان همواره با طراحی و ارایه محصولات متنوع و حضور در نمایشگاه های تخصصی جهت معرفی محصولات خود گام مهمی برای پیشبرد اهداف خود برداشت و توانست در رشد توانگری مالی موفق عمل کند.

ترکیب مناسب پرتفوی، سبد بهینه و مدیریت ریسک از عوامل موثر در رشد ۵۸ درصدی حق بیمه تولیدی و رقمی بیش از ۱۲۳هزار میلیارد ریال در سال گذشته بوده است. روندی که نشان از تداوم این عملکرد مطلوب با توجه به کارنامه یک‌ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۳ و کسب موفقیت ها و دستیابی به اهداف پیش‌روی آن دارد.

تنوع خدمات، نوآوری در ارایه محصولات بیمه‌ای، توسعه شبکه فروش و افزایش رضایت از جمله عوامل موفقیت‌آمیز بیمه پارسیان در کنار تکیه بر تجربه و تخصص مدیران و کارکنان آن بوده است. بیمه پارسیان با هدف گذاری و برنامه ریزی مناسب در سال جاری قصد دارد با حفظ و ارتقای جایگاه خود در سطح اول توانگری مالی همچنان به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت بیمه کشور در مسیر رشد و ترقی گام بردارد.

بیمه پارسیان در هدف‌گذاری برنامه‌های سال جدید خود و ارتقای گام‌های موفقیت در سال ۱۴۰۲، برنامه افزایش سرمایه از ۱۳ هزار میلیارد ریال به ۱۶ هزار میلیارد ریال را برای کسب سهم بیشتر از بازار، تقویت ارکان مالی و بهبود توانگری و ارتقاء نگهداری ذخایر بیمه ای در مجمع عمومی فوق العاده این شرکت به تصویب رساند.

سطح یک توانگری مالی که از شاخص‌های اصلی انتخاب یک شرکت بیمه‌ای توسط مشتریان است در شرکت بیمه پارسیان طی سال های متمادی و براساس اعلام بیمه مرکزی همواره در رتبه برتر اعلام می‌گردد که نشانگر این است که شرکت درایفای تعهدات خود در مقابل بیمه‌گزاران از توانایی و توانگری کافی برخوردار است.

از جمله مواردی که سبب می‌شود تا یک شرکت بیمه‌ای به رتبه برتر توانگری مالی دست پیدا کند می‌توان به تعهدات آن شرکت در ارایه محصولات جدید و متناسب با نیاز مشتریان، پرداخت سریع خسارت، تسریع در انجام خدمات اشاره کرد که بیمه پارسیان این موارد را به خوبی توانسته در چندین سال متوالی بهبود ببخشد.

بهینه‌سازی سبد و ترکیب مناسب پورتفوی شرکت و همچنین مدیریت مناسب ریسک، حضور در سطح اول توانگری مالی، جلب رضایت بیمه‌گزاران و سهامداران و مشتریان از جمله دلایل عمده‌ای عملکرد مطلوب بیمه پارسیان است که سبب‌ساز پیوستن این شرکت به باشگاه ۱۰ هزار میلیارد تومانی‌ها بود.

شرکت بیمه پارسیان از نظر تنوع و کاربردی بودن محصولات ارایه شده یکی از شرکت های پیشرو درصنعت بیمه محسوب می شود و برای هر قشر و گروهی بیمه نامه هایی متناسب طراحی و ارایه شده و این شرکت یکی از متنوع ترین سبدهای بیمه ای را داراست.