ضرورت تطبیق ساختار سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی با مأموریت‌های محوله
 ضرورت تطبیق ساختار سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی با مأموریت‌های محوله
اقتصادوتجارت : مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران با اعلام اینکه ۸ تا ۱۰ درصد اسناد منتقل شده تسویه شد، گفت: اگر ساختار سازمان با مأموریت‌های محوله منطبق شود به نظر می‌رسد برخی از این مسائل تعیین تکلیف شود و به نتیجه برسد.

به گزارش شهر، دکتر احمد احمدی صدر در دویست و سی و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی گزارش حسابرسی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران برای سال مالی ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ با بیان اینکه بندهای حسابرسی از سال ۱۳۹۴ در حال تکرار است، اظهار کرد: علت تکرار بندهای گزارش حسابرسی این است که برای مثال برای رستوران موجود در جمشیدیه پنج بار مکاتبه با اداره املاک انجام داده ایم تا تعیین تکلیف با منابع طبیعی صورت بگیرد اما هنوز مشکل حل نشده است.

وی افزود: ملک بعثت زمانی در اختیار یکی از نهادها قرار گرفته و اساس آن نیز به اوقاف مربوط است و نهادی که ملک را در اختیار دارد، آن را تخلیه نمی کند. ما با اوقاف هماهنگی انجام دادیم و گفتند می توانند با روش خود ملک را تخلیه کنند اما چون نهاد دولتی است نمی توانیم وارد شویم و اداره املاک باید وارد شود.

احمدی صدر با بیان اینکه اموال منقول و غیرمنقول از زمان مدیران عامل قبل در حال انتقال است، یادآور شد: کماکان اسناد مربوط به این اموال پذیرفته نیست. ۱.۵ میلیارد تومان بن تعیین تکلیف نشده و پیشنهاد می کنیم جلسه ای برگزار و از مسئولان درخواست شود که این مسئله به نتیجه برسد. اینکه ما اسنادی را امضا نمی کنیم و بارها تماس می گیرند که سند را به ارزش ۶۰ میلیاردی امضا کنید، به این دلیل است که شهرداری به هیچ عنوان نمی تواند این کار را انجام دهد.

وی همچنین تصریح کرد: بخشی از اموال منقول تسویه شده و ۱.۵ میلیارد تومان مربوط به دو مدیرعامل سازمان باقی مانده که باید تعیین تکلیف شود. ساختمان سپهبد قرنی در گذشته ساختمان این سازمان بوده و تغییرات آن در اداره املاک در حال انجام است و در همین اداره باید تعیین تکلیف شود و جز مکاتبه و پیگیری کاری از دست ما بر نمی آید.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه در سال ۱۴۰۰ بالغ بر ۳۲ درصد و در سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۱۶ درصد بندهای گزارش حسابرسی محقق نشده بود، خاطرنشان کرد: ساختار سازمان فعلی به هیچ وجه متناسب با مأموریت محول شده نیست و هنوز در همان حد اداره آسیب های اجتماعی است. اقدامات به دلیل فرمایشات مقام معظم رهبری بوده و سازمان کاری فوق العاده انجام داده است. درخواست ما تغییر ساختار سازمان و تقویت آن است.

وی با اعلام اینکه ۸ تا ۱۰ درصد اسناد منتقل شده تسویه شد، گفت: اگر ساختار سازمان با مأموریت های محوله منطبق شود به نظر می رسد برخی از این مسائل تعیین تکلیف شود و به نتیجه برسد.

گفتنی است گزارش حسابرسی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران برای سال مالی ۱۴۰۱ با ۱۶ رأی موافق و سال ۱۴۰۰ با ۱۵ رأی موافق تأیید شد.