شناسایی و ساماندهی زمین های بایر در شمال تهران / پاکسازی ۱۱۱ زمین بایر
شناسایی و ساماندهی زمین های بایر در شمال تهران / پاکسازی ۱۱۱ زمین بایر
اقتصادوتجارت : دومین طرح موضوعی ستاد ناحیه محوری با عنوان پاکسازی و ساماندهی زمین های بایر با حضور فعال نیروهای شهرداری منطقه یک مستقر در نواحی دهگانه شمال تهران، اجرا و111 قطعه زمین پاکسازی شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، حسین بیاتانی مشاور اجرايي شهردار و مسئول ستاد ناحیه محوری شهرداری این منطقه گفت: با توجه به آغاز طرح های ویژه موضوعی در شهرداری منطقه یک، از ابتدای آذرماه سال جاری، دومین طرح با موضوع پاکسازی و ساماندهی زمین های بایر آغاز و به اتمام رسید.

وی افزود: یکی از معضلات شناسایی شده در شهرداری منطقه یک وجود ضایعات و نخاله های رها شده در زمین های بایر باقیمانده از سنوات گذشته و در بعضی از نواحی تجمع معتادان متجاهر در زمین های بایر با فضای بی دفاع شهری بوده است لذا رفع این معضل به عنوان یکی از طرح های ویژه موضوعی انتخاب و طی یک دوره ی ده روزه با ظرفیت نیروی کارگری و ماشین آلات در اختیار نواحی، تعداد ۱۱۱ قطعه زمین بایر شناسایی و ساماندهی و پاکسازی کامل آنها انجام شد.

بیاتانی تصریح کرد: در برخی از نقاط با توجه به وجود بناهای مخروبه ، ضمن اخذ دستور قضایی و ابلاغ قانونی نسبت به جمع آوری و تسطیح این نقاط نیز اقدام شد.