سامسونگ برای پانزدهمین سال متوالی، رتبه اول بازار جهانی نمایشگرهای دیجیتال ساینیج شد
سامسونگ برای پانزدهمین سال متوالی، رتبه اول بازار جهانی نمایشگرهای دیجیتال ساینیج شد
اقتصادوتجارت : شرکت سامسونگ الکترونیکس اعلام کرد که برای پانزدهمین سال متوالی، توسط شرکت تحقیقات بازار Omdia به عنوان سازنده شماره یک نمایشگرهای دیجیتال ساینیج انتخاب شده است. این عنوان بار دیگر رهبری سامسونگ را در این حوزه نشان می‌دهد.

به گفته Omdia، در سال ۲۰۲۳سامسونگ علاوه بر تصاحب سهم ۳۳درصدی بازار جهانی نمایشگرهای دیجیتال ساینیج، با فروش بیش از ۲میلیون دستگاه، رکورد قابل توجهی را برای خود ثبت کرده است. سامسونگ با رکورد شکنی در فروش این نمایشگرها، موفق به تثبیت یک دهه و نیم رهبری خود در بازار شد.

هون چانگ، معاون اجرایی بخش نمایشگرهای بصری شرکت سامسونگ گفت: «دستیابی به جایگاه اول در بازار جهانی نمایشگرهای دیجیتال ساینیج برای ۱۵سال متوالی، نشانی از تعهد ما به نوآوری و توانایی برای انطباق با شرایط متغیر بازار و نیازهای مشتریان است. ما با ارائه دستگاه‌ها، راهکارها و خدمات تخصصی که نیازهای متنوع آنها را برطرف می‌کند، به ارائه بالاترین کیفیت ممکن به مشتریان خود ادامه خواهیم داد.»

سامسونگ، شرکتی است که به طور منظم محصولات ساینیج متنوعی را معرفی می‌کند تا پاسخگوی نیازهای متنوع محیط‌های تجاری مختلف باشد.

The Wall: اولین نمایشگر ماژولار جهان با فناوری Micro LED است که به لطف فرمت ماژولار و خود، به کاربران اجازه می‌دهد تا اندازه، نسبت و شکل آن را بر اساس اولویت‌ها و موارد استفاده خود تنظیم کنند.

Smart Signage: ساینیج هوشمند سامسونگ با طراحی یکنواخت حاشیه‌ها و ضخامت بدنه فوق ‌باریک خود، حس فراگیر فوق‌العاده‌ای از حضور در محیط را به کاربران خود منتقل می‌کند.

Outdoor Signage: ساینیج فضای باز سامسونگ، به طور ویژه برای اماکن ورزشی، بازارهای شاخص (مناطق دیدنی) و ایستگاه‌های شارژ وسایل نقلیه الکتریکی، طراحی شده است. گفتنی است که در طراحی نمایشگرهای موجود در مجموعه Outdoor Signage، بهره‌مندی از دید واضح در هر محیط آب‌وهوایی، مورد توجه قرار گرفته است.

Samsung Interactive Display: نمایشگر تعاملی سامسونگ، یک نمایشگر E-Board است که به طور خاص برای اهداف آموزشی بهینه شده است، این نمایشگر ابزارهای آموزشی متنوعی را در اختیار مربیان و دانش‌آموزان قرار می‌دهد.

گسترش مجموعه نمایشگرهای The Wall، گواهی بر تجلی نوآوری‌ها و فناوری‌های پیشرو سامسونگ است. محصولاتی از جمله: نمایشگر The Wall All-in-One و نمایشگر The Wall for Virtual Production به دلیل راحتی استثنایی و کاربردهای منحصر به فردشان، انتخاب برتر مشتریان بوده‌اند. این در حالی است که The Wall، به عنوان نمایشگر منتخب هتل‌های لوکسی از قبیل: Atlantis The Royal در دبی و Hilton Waikiki Beach در هاوایی برگزیده شده است.

رهبری سامسونگ در صنعت نمایشگرهای دیجیتال ساینیج، نتیجه تعهد این شرکت به نوآوری در ارائه محصولات و خدمات خود است. برای نمونه، اولین نمایشگر شفاف Micro LED جهان که در ماه ژانویه معرفی شد، به عنوان نسل بعدی نمایشگرهای تجاری مورد توجه کارشناسان صنعت قرار گرفت. این محصول جدید، همچنین موفق شد جوایزی همچون «خیره‌کننده‌ترین LED» و «بهترین نمایشگر شفاف» را از رسانه خبری rAVe به عنوان فعال حوزه سیستم‌های صوتی-تصویری در آمریکای شمالی دریافت کند.

معرفی اخیر پلتفرم Samsung Visual eXperience Transformation (VXT) گواه دیگری بر تعهد سامسونگ به نوآوری در حوزه نمایشگرهاست. این پلتفرم مبتنی بر فضای ابری، مدیریت محتوا و کنترل از راه دور نمایشگرهای ساینیج را تحت یک بستر واحد و امن ترکیب می‌کند. VXT فراتر از صرفا سخت‌افزار عمل کرده و با ارائه خدمات و راهکارهایی جامع، کارکرد و مدیریت بدون دردسری را برای کاربران تضمین می‌کند.

با نگاهی به آینده، انتظار می‌رود بازار جهانی نمایشگرهای دیجیتال ساینیج با رشد سریعی روبرو شود. پیش‌بینی می‌شود ارزش این بازار با رشد سالانه ۸درصد، از ۱۴میلیارد دلار در سال ۲۰۲۰به ۲۴٫۶ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۷ برسد.