دوبله گیم‌پلی مرد عنکبوتی برای اولین‌بار در نمایش خانگی
دوبله گیم‌پلی مرد عنکبوتی برای اولین‌بار در نمایش خانگی
اقتصادوتجارت : مرد عنکبوتی مارول Marvel's Spider-Man Remastered یک ویدیوگیم اکشن-ماجراجویی است که مرد عنکبوتی، ابرقهرمان آن است. دوبله این گیم‌پلی هیجان‌انگیز برای علاقه‌مندان به گیم، از فیلیمو قابل تماشاست.

برای مخاطبان علاقه‌مند به گیم‌پلی، دوبله ویدیوگیم مرد عنکبوتی مارول با ترجمه اختصاصی و باکیفیت‌ دوبله بالا از فیلیمو در دسترس طرفداران این بازی قرار گرفته است. فیلیمو که آغازگر دوبله گیم‌پلی در نمایش خانگی است تصمیم دارد برای معرفی صنعت گیم و همچنین شفاف کردن داستان بازی‌های ویدیویی، به دوبله گیم‌پلی‌های پرطرفدار ادامه دهد.

دوبله گیم‌پلی‌ها به این‌صورت است که تمام قسمت‌های کات‌سین (صحنه‌های سینمایی کوتاه که در حین بازی پخش می‌شود و روند بازی را قطع می‌کند) از بازی‌های مورد نظر جدا شده و با بهترین دوبله و صداگذاری در فیلیمو قرار گرفته تا مخاطبان بازی‌های ویدیویی، تصاویری باکیفیت از بازی‌های موردعلاقه‌شان را با حرفه‌ای‌ترین دوبله و صداگذاری تماشا کنند.

به این‌ترتیب برای آسودگی مخاطب هنگام تماشا، دوبله گیم‌پلی مرد عنکبوتی به‌صورت سریالی و در ویدیوهای ۶۰ دقیقه‌ای در اختیار علاقه‌مندان به این صنعت قرار می‌گیرد. تماشای این گیم‌پلی به علاقه‌مندان کمک می‌کند تا در جریان کامل داستان بازی قرار بگیرند و جزییات آن را به زبان فارسی ببینند.