تحقق شعار جهش تولید از صنعت امیدبخش پتروشیمی ایلام آغاز شود
تحقق شعار جهش تولید از صنعت امیدبخش پتروشیمی ایلام آغاز شود
اقتصادوتجارت : عمران علی‌محمدی؛ رئیس کل دادگستری استان ایلام در جریان بازدید از مجتمع پتروشیمی ایلام و دیدار با مدیران این شرکت گفت: در سال جهش تولید باید تحقق این شعار از صنعت امیدآفرین و‌ عظیم پتروشیمی ایلام آغاز شود.

علی‌محمدی با تبریک عید اقتدار نظام اسلامی و شکستن هیمنه استکبار جهانی و رژیم غاصب اسرائیل افزود:جمهوری اسلام با اتکا بر توان داخلی و ظرفیت نیروهای مسلح مقتدر‌ کشور بویژه سپاه پاسداران در‌ عملیات «وعده صادق » قدرت خود را در سطح منطقه و جهان نشان داد.

رئیس کل دادگستری استان با تبیین دستاوردهای نظام پس از انقلاب شکوهمند اسلامی ادامه داد:هر زمان در‌ مسیر منویات ولی فقیه حرکت کردیم موفق شدیم و امروز در راه رسیدن به قله هستیم.

وی با برشمردن ویژگی‌های مدیرن در تراز انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد:مدیران با توان عبور از مشکلات، شکستن موانع و ارتباط نزدیک با مردم می‌توانند کشور را به سمت شکوفایی و‌ توسعه سوق‌ دهند.

علی‌محمدی با اشاره به اینکه پتروشیمی ایلام یک‌ مجتمع عظیم صنعتی فعال، پویا و زنده است که تولید و امیدآفرینی در‌ آن حرف نخست را می‌زند تاکید کرد:هر مدیری در استان در هر جایگاه و‌‌ موقعیتی با جسارت و مدبّرانه پتروشیمی ایلام را حمایت نماید.
در ابتدای این نشست سیدغلامحسن گرشاسبی با دعوت از مقامات ارشد استان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای حضور در پتروشیمی ایلام گفت:حضور مدیران و مسئولان در بزرگ‌ترین صنعت پتروشیمی غرب کشور امید را در‌ نزد مردم و‌ همکاران افزایش می‌دهد.
مدیرعامل پتروشیمی ایلام با بیان اینکه ورود سیاست به عرصه صنعت به سرعت تبدیل به سیاست‌زدگی می‌شود افزود:سیاست‌زدگی در پتروشیمی ایلام ممنوع است و هر مدیری باید در‌ چهارچوب شرح وظایف خود که تولید در رأس‌ آن قرار دارد عمل کند.
گرشاسبی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲ بیش از ۶۸۰ هزار تن محصول در پتروشیمی ایلام‌ تولید شده است افزود:در‌ سال گذشته شاهد تحقق ۸۹ درصدی‌ تولید در‌ مجتمع هستیم.
وی افزود:۹۰درصد نیروهای شاغل در‌ پتروشیمی ایلام بومی استان ایلام هستند.
وی با بیان اینکه پتروشیمی موظف به خلق‌ امید در جامعه است و شعار سال را چراغ راه خود می‌داند افزود:این مجتمع در‌ فروردین سال جاری نسبت به فروردین سال ۱۴۰۲ بیش از ۳۵ درصد رشد تولید داشته است.

گرشاسبی خاطرنشان کرد:در یک سال گذشته در قالب راهیان پیشرفت بیش از هزار نفر شامل دانش‌آموز، دانشجو، استاد دانشگاه و … از واحدهای مختلف پتروشیمی ایلام بازدید داشته‌اند.