بیش از۶۰۰۰ مرکز با بیمه سلامت قرارداد دارند
بیش از۶۰۰۰ مرکز با بیمه سلامت قرارداد دارند
اقتصادوتجارت : دکتر غلام نژاد مدیر کل بیمه سلامت استان تهران گفت: بیش از 6 هزار موسسه با سازمان بیمه سلامت ایران قرارداد دارند.

وی افزود:از این تعداد ۳۰۹۰ قرارداد مربوط به داروخانه و ۱۳۷۱ مورد مرتبط با مطب ها می باشد. آزمایشگاه- درمانگاه-تصویر برداری و فیزیوتراپی به ترتیب بالاترین میزان قرارداد با اداره کل را دارند.

مدیر کل بیمه سلامت اظهار داشت: هم اکنون ۱۲۰ بیمارستان طرف قرارداد داریم و امیدواریم تا پایان سال با بیمارستان های بیشتری نیز عقد قرارداد داشته باشیم.

گفتنی است: این اداره کل با چندین مرکز بهداشت، مرکز جراحی و ماما نیز قرارداد دارد و بیمه شدگان محترم می توانند از خدمات بیمه ای استفاده نمایند.

دکتر غلام نژاد افزود: هنوز کسانی هستند در سطح استان تهران که از هیچ بیمه ای برخوردار نیستند .همینجا من از مجمع امور خیرین و مردم نهاد ،شبکه های اجتماعی، فضای مجازی و شبکه های محلی درخواست دارم تا نسبت به شناسایی افراد فاقد بیمه اقدام نموده و به این اداره اعلام نمایند تا پس از تعیین دهک مربوطه توسط وزارت رفاه نسبت به برقراری بیمه این افراد اقدام گردد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ، افراد فاقد بیمه و بیمه شدگان محترم سازمان می توانند سوالات احتمالی خود را با شماره ۱۶۶۶ مطرح نموده و راهنمائی های لازم را در یافت نمایند.