اطلاعیه ستاد اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت در دفاع از مردم مظلوم فلسطین
اطلاعیه ستاد اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت در دفاع از مردم مظلوم فلسطین
اقتصادوتجارت : اطلاعیه ستاد اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت در دفاع از مردم مظلوم فلسطین

بسم الله الرحمن الرحیم

پیامبر(ص) فرمود: «مَنْ سَمِعَ رَجُلاً یُنادِی یا لَلْمُسْلِمِینَ فَلَمْ یُجِبْهُ فَلَیْسَ بِمُسْلِم»؛ (کسى که صداى انسانى را بشنود که فریاد مى زند: اى مسلمانان به دادم برسید و کمکم کنید، و پاسخ نگوید[کمکش نکند]، مسلمان نیست) ( کافى، ج ۲، ص ۴۵۳)
همزمان با ماه مبارک رمضان و در حالیکه مردم مظلوم فلسطین در غزه روزه دارند، رژیم ذلیل و حقیر صهیونیستی مرتکب جنایات ضد انسانی و وحشیانه ای می شود. این رژیم پلید و شیطان صفت در آخرین جنایات خود در دیرالبلح و بیمارستانهای امل و شفاء پیر و کودک و زن و مردِ روزه دار را به خاک و خون کشیده است و مهمتر و غمبارتر اینکه بیماران و پناهندگان در بیمارستان شفاء غزه را به بدترین شکل به شهادت رسانده و زنان عفیف و پاکدامن را هتک حرمت نموده است!
از رژیم خونخوار و وحشی صهیونیستی انتظارِ پایبندی به کمترین اصول و حقوق انسانی را نداریم و نیک می دانیم که نهادهای بین المللی و غربی، خود شریک دزدند و یاور ظالم! اما در اینجا خطابمان به حاکمان اسلامی و عربی سازشکار است: اگر دین ندارید و از خدا نمی ترسید لااقل آزادمرد باشید و اگر غیرت دارید اجازه ندهید ناموستان هتک حرمت شود!
ما ضمن محکومیت شدید و ابراز انزجار فراوان از این حادثه تلخ نسبت به عادی انگاری و روزمره گی جنایات صهیونیستها نزد افکار عمومی هشدار می دهیم و از همه آزاد مردان و زنان جهان می خواهیم که به هر طریق ممکن نسبت به اعتراض و محکوم نمودن این جنایات به پا خیزند؛ مردم جهان روز جهانی قدس نزدیک است!
ما به زودی پیشنهادات متنوع خود برای نحوه کمک همه مردم جهان به مردم مظلوم فلسطین و غزه را اعلام خواهیم کرد«و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مُنقَلَبٍ ینقَلِبون».

ستاد اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت