آماده‌باش کامل شرکت مخابرات ایران در استان‌های در معرض خطر سیلاب
آماده‌باش کامل شرکت مخابرات ایران در استان‌های در معرض خطر سیلاب
اقتصادوتجارت : شرکت مخابرات ایران در مناطق مخابراتی خوزستان، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد آماده‌باش کامل اعلام کرد.

حامد شیخ‌پور، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران با اعلام این خبر، تأکید کرد: کارکنان شرکت مخابرات، به‌رغم آغاز ایام تعطیلات نوروزی، در مناطق مخابراتی خوزستان، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد که برای آنها هشدار قرمز وقوع سیلاب صادر شده، در حالت آماده‌باش کامل به سر می‌برند و برای هرگونه خدمت‌رسانی به مردم شریف این استان‌ها آمادگی دارند.

وی با تاکید بر اینکه فعالیت‌های مختلف شرکت مخابرات ایران هر سال در ایام تعطیلات نوروزی به‌ منظور خدمت‌رسانی به‌صورت مستمر برقرار است، گفت: روز‌های پایانی سال ۱۴۰۲ و روز‌های نخست سال ۱۴۰۳ در حالی فرارسیده که خطر جدی وقوع سیل در دست کم پنج استان وجود دارد و همین موضوع دستگاه‌های امدادی، خدماتی و انتظامی را به حالت آماده‌باش درآورده است. در همین راستا شرکت مخابرات ایران نیز همپای دستگاه‌های خدمت رسان برای پایداری شبکه و خدمت‌رسانی به حالت آماده باش درآمده است.

شیخ‌پور افزود: با توجه به همزمان شدن سفر‌های پایان سال و وضعیت جوی خاص این روز‌ها، مجموعه مخابرات ایران با آماده‌باش مراکز فنی و ایجاد مراکز شیفتی، پشتیبانی فنی و پاسخگویی مسائل و مشکلات احتمالی است.