آغاز فروش بليت مترو در پرند
آغاز فروش بليت مترو در پرند
اقتصادوتجارت : مدير درآمد بليت شركت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از آغاز فروش بليت به مسافران متروی پرند از ۱۷ دی‌ماه خبر داد.

به گزارش مديريت ارتباطات و امور بین‌الملل شركت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، مسيب جعفري با اشاره به اينكه از آذرماه ۱۴۰۲ با افتتاح متروی پرند توسط رئیس‌جمهور محترم، بعد از ۱۸ سال ضمن شیرین‌شدن کام مردم این منطقه، روند رفت‌وآمد به این شهر تسهیل شده است گفت: تردد در اين مسير تا ۱۶ دی‌ماه به‌صورت رايگان انجام می‌شد.

وي افزود: با توجه به تصویب نهایی قیمت بلیت، از روز يكشنبه ۱۷ دی‌ماه مبلغ ۱۵ هزار تومان بهای بلیت از مسافران فاقد کارت اعتباری در ایستگاه شهر پرند دريافت می‌شود. اگرچه مسير پرند ۲۰ كيلومتر بيشتر از خط فرودگاه امام خمینی (ره) است؛ اما قيمت بليت همانند مسیر فرودگاه، ۱۵ هزار تومان تعيين شده است.

مدير درآمد بليت شركت بهره‌برداری مترو تهران با بیان اینکه هزینه بلیت مسافران ایستگاه شهر پرند در صورت استفاده از کارت بلیت‌های اعتباری با تخفیف ۱۳ هزار و ۶۵۰ تومان محاسبه می‌شود گفت: مسافران در صورت استفاده از سامانه شهرزاد از ۱۰ درصد تخفیف مازاد علاوه بر تخفیف قبلی بهره‌مند خواهند شد؛ لذا توصیه می‌شود شهروندان و مسافران از سامانه شهرزاد یا کارت اعتباری استفاده نمایند.

جعفري تصریح کرد: در بازه زماني يك هفته گذشته به طور متوسط روزانه ۷۰۰ نفر از مترو پرند استفاده کرده‌اند.

گفتني است، در حال حاضر خط پرند از ساعت ۵:۳۰ تا ۱۷:۳۰ از مبدأ ایستگاه شاهد- باقرشهر و ۶:۳۰ تا ۱۸:۳۰ از مبدأ ایستگاه شهر پرند با سرفاصله ۱۲۰ دقيقه در حال سرویس‌دهی به مسافران محترم است.