به گزارش اقتصادوتجارت به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر، در هشتمین همایش مدیریت ریسک و بیمه با حضور مدیرعامل ساتا، رییس پژوهشکده بیمه، دبیرکل سندیکای بیمهگران ایران، تعدادی از مدیران عامل شرکتهای بیمه و معاونان بیمه مرکزی، و نیز مدیرعامل و جمعی از معاونان و مدیران شرکت از سامانه «کوثر من» رونمایی شد.
مدیر توسعه فناوریهای دیجیتال بیمه کوثر در حاشیه این مراسم بیان کرد: در این سامانه که با شعار «هرمشتری یک کیوآرکد» آغاز به کار کرده است به هر بیمهگذار یک کیوآرکد تخصیص داده میشود که با اسکن آن و ورود به این سامانه، خدمات جامعی در بخشهای صدور و خسارت از جمله استعلام اطلاعات بیمهنامههای خریداری شده، پروندههای خسارت و حقبیمههای پرداختی در تمامی رشتههای بیمهای به صورت یکپارچه در اختیار مشتری قرار میگیرد.
مجتبی بهرامی با تاکید بر جامعیت این سیستم خاطرنشان کرد: امکان ثبت و پیگیری تماس و شکایات مشتری، دسترسی به پایگاه دانش بیمهای و پرسش و پاسخهای پرتکرار و امکان گفتوگوی برخط متنی و صوتی در لحظه با تیم امور مشتریان نیز در این سامانه برای هر مشتری در نظر گرفته شده است. هر فرد با ورود به این سامانه علاوه بر استعلام وضعیت بیمهنامههای قبلی خود، میتواند در بیش از ۲۰ رشته بیمهای به صورت برخط بیمهنامه را خریداری و چاپ کند و همچنین اقساط وام و حقبیمهها را از طریق همین سامانه بپردازد.
وی گفت: سادگی بهرهمندی از خدمات ۲۴ ساعته این سامانه در کنار سرعت و دقت، باعث صرفهجویی در زمان و جلوگیری از مراجعه حضوری مشتری برای استفاده از خدماتی مانند خرید و تمدید بیمهنامه، پرداخت حقبیمه و اقساط و نیز دریافت خدمات بیمه تکمیلی درمان میشود.
مدیر توسعه فناوریهای دیجیتال بیمه کوثر درباره قابلیتهای دیگر این نرمافزار خاطرنشان کرد: وجود بایگانی کاملی از اسناد و مدارک با قابلیت ویرایش و افزودن اسناد و همچنین دفترچه یادداشت برخطی به منظور ثبت اطلاعات، تجربیات و مستندات بیمهگری در کارتابل شخصی مشتریان از دیگر قابلیتهای این نرمافزار است.
مجتبی بهرامی با تشکر از مدیرعامل و معاون برنامهریزی و نوآوری شرکت بابت حمایتهایشان در تحقق این هدف و قدردانی از همکاران مدیریت توسعه فناوریهای دیجیتال که پس از یک دوره فشرده کاری با تلاش و جدیت و افزودن قابلیتهای مختلف آن را نهایی کردند، افزود: ورود به این سامانه هم از طریق نشانی اینترنتی https://mykins.ir و هم از طریق اسکن بارکد اختصاصی هر فرد که روی بیمهنامهها درج میشود امکانپذیر خواهد بود. بیمهگذاران میتوانند پس از ورود به سامانه با وارد کردن شماره ملی و شماره همراه خود، رمز یک بار مصرف را دریافت و به کمک آن به پروفایل کاربری خود وارد شوند و از امکانات متعددی که به آنها اشاره شد استفاده کنند.
کوثر من، سامانه یکپارچه ارائه خدمات به مشتریان بیمه کوثر
برچسب ها
این مطلب بدون برچسب می باشد.
مدیرعامل سازمان تأمیناجتماعی در بازدید از مرکز ارتباطات مردمی این سازمان اعلام کرد: پاسخگویی از اولویتهای سازمان تأمیناجتماعی و فرصتی برای استفاده از ظرفیت نظارت مردمی است
پروژه نهضت ملی مسکن قم تحت پوشش بیمه سینا
اقتصادوتجارت : ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن تحت پوشش بیمه تمام خطر پیمانکار شرکت بیمه سینا قرار گرفت.
پاسخگویی از اولویتهای سازمان تأمیناجتماعی و فرصتی برای استفاده از ظرفیت نظارت مردمی است
اقتصادوتجارت : میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمیناجتماعی بههمراه تعدادی از معاونان و مدیران این سازمان، ضمن بازدید از مرکز ارتباطات و نظارت مردمی این سازمان و پاسخگویی به برخی تماسهای تلفنی مخاطبان، بر ضرورت توسعه روزافزون روشهای پاسخگویی و تعامل بهینه این سازمان با مخاطبان تأکید کرده و گفت: سازمانی که به وسعت ایران در حال ارائه خدمات است؛ در اولویت اول، باید خود را نسبت به تمامی ذینفعان پاسخگو بداند و اگر فرض پاسخگو بودن برای این سازمان خدمتمحور را بپذیریم، طبیعتاً باید از ابزارهای مناسب برای پاسخگویی به این تعداد پرشمار از مخاطبان استفاده کنیم. این فرصت ارتباطی را باید فرصت نظارت مردمی برای خودمان قرار بدهیم. الان این ظرفیت فراهم است و اگر از این فرصت برای نظارت مردمی بتوانیم خوب استفاده کنیم، میتوانیم با تحلیل موارد سوال و شکایت، نسبت به اصلاح اشکالاتمان اقدام کنیم.
تمدید مهلت پذیرش چکهای صیادی نسل اول در شعب بانک آینده
اقتصادوتجارت : مهلت پذیرش چکهای صیادی نسل اول در سامانه چکاوک در شعب بانک آینده تا روز یکشنبه ۱۶ مهرماه سالجاری تمدید شد.
ثبت دیدگاه
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.