کیفیت ارائه خدمات به گردشگران در نوروز اهمیت بالایی دارد
کیفیت ارائه خدمات به گردشگران در نوروز اهمیت بالایی دارد
اقتصادوتجارت : مدیرکل موزه‌ها و اموال منقول فرهنگی و تاریخی وزارت میراث‌فرهنگی گفت: در نوروز به دنبال آمار و ارقام نیستیم چرا که رقابتی بین موزه‌ها وجود ندارد بلکه بیشتر به دنبال کیفیت ارائه خدمات به گردشگران نوروزی هستیم.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی، مرتضی ادیب‌زاده عصر امروز در دومین همایش به استقبال نوروز که در محل سالن آمفی تئاتر این وزارتخانه برگزار شد، اظهار کرد: دست‌یابی به ارتقای کیفی فقط یک شعار نیست بلکه به دنبال دستیابی به این مهم هستیم. همچنین بر اساس برنامه‌ریزی‌ها قصد داریم تا پایان سال ۱۴۰۳ تمام پروژه‌های نیمه‌تمام را تکمیل و به پایان برسانیم.
او با اشاره به فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۲ افزود: برنامه‌ریزی‌های خوبی برای نوروز انجام شده تا با شرایط بسیار خوبی به استقبال آن برویم. 
او اضافه کرد: همه مدیران ما زحمت می‌کشند و تلاش‌های خوبی را دارند اما در نوروز این تلاش بیشتر می‌شود. امسال تقارن نوروز با رمضان را باید به فال نیک گرفت و با توجه به مناسبت‌های ملی و دینی که داریم محتوا تولید کنیم و برای آثار نمایش مرتبط برنامه‌ریزی کنیم.
ادیب‌زاده اضافه کرد: در نوروز از راهنمایان مجرب استفاده کنید و از استفاده از راهنمایان غیر مرتبط و غیرمتخصص جلوگیری شود. در کنار استفاده از راهنمایان متخصص، نظرسنجی از بازدیدکنندگان را نباید فراموش کرد چرا که این نظرات می‌تواند نقاط ضعف و قوت ما را آشکار کند و به برنامه‌ریزی بهتری دست پیدا کنیم.

اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی