اقتصادوتجارت : معاون امور اجتماعی و فرهنگی از حرکت کاروان هفت سین نوروزی و برپایی سکوی هنری لبخند بهار با اجرای ویژه برنامه های شاد و متنوع نوروزی در محله های این منطقه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ “اسمعیل قضات لو” با تبریک فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۱ از حرکت کاروان نوروزی در سه نقطه از منطقه ۴ خبر داد و گفت : با هدف پاسداشت نوروز باستانی وهمچنین فراهم کردن ایامی شاد و خاطره انگیز برای شهروندان و مسافرین نوروزی ، جشنواره آیین های نوروزی با عنوان لبخند بهار در شهرک فرهنگیان ، بوستان نوفل لوشاتو و شهرک امید میزبان شهروندان منطقه است.
او در تشریح برنامه های جشنواره لبخند بهار گفت: این جشنواره با اجرای برنامه های شاد ومتنوعی گروه های مختلف قومیتهای محلی ، نمایش عروسکی ، حرکت و اجرای عروسکهای غول پیکر و پخش شکلات و شیرینی در میان شهروندان ایامی شاد و مفرح را برای شهروندان و به ویژه مسافرین نوروزی به ارمغان می آورد.
قضات لو در ادامه به حرکت گروه های اقوام ایرانی در مسیرهایی از سطح منطقه اشاره کرد و گفت: هم زمان با برپایی سکوی هنری ، گروه هایی از اقوام محلی در حالیکه موسیقی های قومی و محلی را می نوازنند با در دست داشتن نمادهای سفره هفت سین در مسیرهایی از سطح منطقه به سمت محل برپایی سکوی هنری حرکت می کنند.
معاون امور اجتماعی منطقه ۴ از حضور عمو نوروز و ننه سرما در میان شهروندان و کودکان خبر داد و گفت : عمونوروز و ننه سرما نیز با حضور در میان شهروندان با پخش شکلات و شیرینی سال نو و عید نوروز را تبریک گفته و با مردم عکس یادگاری می گیرند.