اولین سمینار سلامت روان خانواده در شهرک بعثت برگزار شد
اولین سمینار سلامت روان خانواده در شهرک بعثت برگزار شد
اقتصادوتجارت : رئیس برنامه‌ریزی و هماهنگی آموزش شرکت پتروشیمی شهید تندگویان: در کنار برگزاری سمینار‌هایی با محوریت سلامت روان خانواده و فرزندان، جلساتی به عنوان مشاوره‌های فردی برای افراد علاقمند برگزار می‌شود.

به نقل ازروابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت پتروشیمی شهید تندگویان، اولین سمینار از مجموعه سمینار‌های آموزشی خانواده و فرزندان این شرکت با محوریت «سلامت روان خانواده» روز گذشته ۲۳ اسفندماه ۱۴۰۰ با حضور مریم محمدزاده، مشاور مجرب منطقه ماهشهر و دارای مدرک دکترای روان‌شناسی تربیتی برگزار شد.
زهرا قره چاهی با اعلام خبر برگزاری این سمینار گفت: با همکاری و مشارکت «اداره آموزش» و «امور بانوان و خانواده» شرکت پتروشیمی شهید تندگویان اولین سمینار از مجموعه سمینار‌های آموزشی سلامت روان خانواده و فرزندان برگزار شد تا آغاز راهی نو در برقراری آرامش در خانواده‌های این شرکت باشد.
رئیس برنامه‌ریزی و هماهنگی آموزش شرکت پتروشیمی شهید تندگویان ادامه داد: در کنار برگزاری چنین سمینار‌هایی جلساتی به عنوان مشاوره‌های فردی برای همکاران و خانواده‌های ایشان نیز در حال برنامه‌ریزی است. وی در پایان با اشاره به استقبال خوبی که از سوی خانواده‌های کارمندان شاغل در شرکت پتروشیمی شهید تندگویان از سمینار مذکور شد اظهار داشت: نتایج حاصله از نظرسنجی انجام شده حاکی از رضایتمندی بیش از ۹۰٪ شرکت کنندگان این سمینار است.
شایان ذکر است سمینار سلامت روان خانواده روز گذشته ۲۳ اسفندماه ۱۴۰۰ در سالن اجتماعات فرهنگسرای باقرالعلوم شهرک بعثت با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد و با اهدای هدایای نفیس به تمامی شرکت کنندگان از آنان برای حضور در این همایش قدردانی شد.