اسنپ‌مارکت با «سوپرسنج»، هوش مصنوعی و سرگرمی را وارد تجربه خرید آنلاین کرد
اسنپ‌مارکت با «سوپرسنج»، هوش مصنوعی و سرگرمی را وارد تجربه خرید آنلاین کرد
اقتصادوتجارت: اسنپ‌مارکت، با معرفی کمپین نوآورانه «سوپرسنج»، گام تازه‌ای در مسیر شخصی‌سازی و سرگرمی در مسیر تجربه خرید آنلاین برداشت. «سوپرسنج» یک قابلیت تعاملی و هوشمند است که به کاربران امکان می‌دهد کارنامه‌ای اختصاصی، داده‌محور و سرگرم‌کننده از رفتار خریدشان در اسنپ‌مارکت دریافت کنند.

به گزارش اقتصادوتجارت، این سرویس مبتنی بر تحلیل داده‌های واقعی خرید هر کاربر و الگوریتم‌های هوش مصنوعی طراحی شده و علاوه بر یادآوری الگوهای خرید کاربران، شخصیت و عادت‌های خرید آن‌ها را روایت می‌کند؛ از محصولات و دسته‌بندی‌های محبوب و سبک خرید اقتصادی تا ساعت‌های خرید، خریدهای پرتکرار یا وفاداری به برند خاص، داده‌هایی‌ست که در این گزارش در قالب یک روایت خودمانی و نزدیک به فرهنگ کاربران ایرانی، برای هر کاربر روایت می‌شود.
کاربران اسنپ‌مارکت پس از دریافت کارنامه شخصی خرید خود، می‌توانند این گزارش جذاب را در شبکه‌های اجتماعی با هشتگ #سوپرسنج منتشر کرده و در قرعه‌کشی جوایز ویژه از جمله آیفون ۱۶ پرو شرکت کنند.
سامان ابطحی، مدیر ارشد مارکتینگ اسنپ‌مارکت درباره کمپین «سوپرسنج» می‌گوید:
«خرید آنلاین از سوپرمارکت، فراتر از انتخاب چند قلم کالا‌ست؛ هر سبد خرید، بخشی از سبک زندگی، انتخاب‌ها و الگوهای رفتاری ما را بازتاب می‌دهد. سوپرسنج تلاشی‌ست برای روایت همین الگوها، به زبان داده. ما با ترکیب هوش مصنوعی، تحلیل داده و طنزی هوشمندانه، تجربه‌ای شخصی و سرگرم‌کننده خلق کردیم تا هر کاربر، فرصتی برای شناخت عادت‌های خودش داشته باشد و البته کمی هم لبخند بزند.»
سوپرسنج اولین نمونه رسمی استفاده از تحلیل داده و محتوا‌سازی خلاقانه با همکاری انسان و هوش مصنوعی در خرده‌فروشی آنلاین ایران است و می‌تواند الگویی جدید برای تعامل برند و مشتری در بازار دیجیتال کشور باشد.
برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کارنامه خرید شخصی خود، به سایت یا اپلیکیشن اسنپ‌مارکت مراجعه کنید.
درباره اسنپ‌مارکت:
اسنپ‌مارکت بزرگ‌ترین سوپرمارکت آنلاین ایران است که با ارائه خدمات سریع، گسترده و هوشمند، تلاش می‌کند تجربه خرید مواد غذایی و مصرفی را برای میلیون‌ها ایرانی راحت‌تر، مقرون‌به‌صرفه‌تر و هوشمندانه‌تر کند.