برند “حامی شهر” فرصتی مغتنم برای هم افزایی مشارکت مردم و مدیریت شهری
برند “حامی شهر” فرصتی مغتنم برای هم افزایی مشارکت مردم و مدیریت شهری
اقتصادوتجارت : جلسه ارزیابی عملکرد روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی با حضور محمد حامد احسان بخش معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران و روسای ادارات این معاونت در سالن جلسات سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران در جلسه ارزیابی ادارات روابط عمومی شهرداری تهران گفت: به منظور هویت بخشی به پایتخت و تجمیع و یکپارچه سازی آثار مرتبط با شهرداری تهران، موزه شهرداری با همکاری روابط عمومی‌های این مجموعه راه اندازی می‌شود تا مردم بیش از پیش با اقدامات متنوع و گسترده شهرداری تهران آشنا شوند.

🔻محمد حامد احسان بخش در ابتدای جلسه بازدید و نظارت ستادی روابط عمومی ها تصریح کرد: حامی شهر از جمله برندهای موفق این دوره از مدیریت شهری است که باید بیشتر به مردم معرفی شود و روابط عمومی این سازمان باید از تمام ظرفیت های موجود برای رسیدن به این مهم استفاده کند.

🔻وی ضمن تقدیر از همدلی و هم افزایی بین کارکنان اداره روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی افزود: قابلیت‌های ربات وردست و امکانات ویژه آن برای بهره برداری بهتر و بیشتر مجموعه ها طراحی و به بهرداری رسیده تا یاری بخش کارکنان روابط عمومی از جمله خانواده ارتباطی حامی شهر در مسیر سخت کاری باشد.

🔻معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران نوآوری و شناسایی نیازهای اطلاع رسانی به شهروندان را نخستین گام در مسیر آگاهی بخشی جامعه برشمرد و افزود: روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی با استفاده مناسب از ظرفیت و تجربه بالای نیروهایش توانسته در مسیر ارائه اطلاعات کیفی و کمی مناسب به شهروندان اقدامات اثرگذاری انجام دهد.

🔻محمد حامد احسان بخش در این جلسه از روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی خواست تا با توجه به بالا بودن تولیدات رسانه ای خانواده ارتباطی حامی شهر در تکمیل محصولات موزه و مرکز اسناد شهرداری تهران، همکاری لازم را با مرکز ارتباطات و امور بین الملل داشته باشند.

🔻معاون مرکز ارتباطات شهرداری تهران در پایان، تیم روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی را متشکل از نیروهای کارکشته و با تجربه حوزه رسانه ارزیابی کرد و گفت: کارکنان این اداره توانسته اند با تقسیم کار حرفه ای و خلاقانه با برنامه ریزی های راهبردی مدیر این واحد، با کمترین برون سپاری سازمانی، اهداف رسانه ای این مجموعه را تحقق بخشند به طوریکه شاهد فعالیت ها و تولیدات متنوع و اثرگذار خبری این مجموعه هستیم.

🔻در ادامه این جلسه عباس اسدزاده مدیر روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی ضمن معرفی همکاران، آخرین وضعیت شاخص های عملکردی این واحد را تشریح و گزارشی از آخرین تولیدات خبری (مکتوب، شفاهی و تصویری)، پویش ها و جریان سازی ها، محصولات چند رسانه ای، برنامه های امید و افتخار و بودجه و اعتبارات این مجموعه را ارائه کرد.

🔻در پایان رؤسای ادارات معاونت روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران آقایان خوش طینتی، خضری، فکوری و شکاری نیز موارد مرتبط با حوزه های خود پیرامون اقدامات سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی را مورد نقد و بررسی قرار دادند.