تحول فرهنگی و ورزشی در منطقه یک/ ۱۸ هزار متر مربع پروژه در حال ساخت
تحول فرهنگی و ورزشی در منطقه یک/ ۱۸ هزار متر مربع پروژه در حال ساخت
اقتصادوتجارت : منطقه یک شهر تهران، بالغ بر ۱۸ هزار متر مربع پروژه ابنیه‌ای در حال ساخت دارد که اکثر آنها دارای کاربری فرهنگی و ورزشی هستند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، جعفر شربیانی عضو شورای شهر تهران در پی نهضت “پیگیر کار مردم تهران”، در منطقه یک حضور یافت و به اتفاق سید مهدی صباغ شهردار منطقه یک، معاونان و مدیران شهری از پروژه‌های بزرگ در حال ساخت بازدید و اظهار داشت: منطقه یک بالغ بر ۱۸ هزار متر مربع فضای در حال ساخت شامل مجموعه های ورزشی و فرهنگی در ازگل، قیطریه، گلابدره، باغ فردوس و… دارد که جزء محلات کم برخوردار منطقه محسوب می شوند و با توجه به اینکه این منطقه سهم بسزایی در حوزه درآمدی شهر تهران دارد لازم است برای ساکنان آن پروژه‌های مناسبی تعریف و خدمات بیشتری به آنها ارائه شود تا همه شهروندان این منطقه از امکانات مناسب شهری برخوردار باشند.

شربیانی احداث دروازه فرهنگی دربند را نیاز این نقطه مهم گردشگری تهران دانست و گفت: اجرای ۷ هزار متر مربع سنگ فرش در مسیر کوهنوردی و احداث دروازه فرهنگی با استفاده از المان‌های فرهنگی و بومی شمیران کار ارزنده ای بوده است و این سردر، به عنوان نمادی ماندگار خواهد شد.

عضو شورای شهر تهران در بازدید از سرای محله باغ فردوس نیز این ساختمان را نماد حفظ درخت دانست و گفت: طراحی و ساخت این ساختمان و حفظ درخت کهنسال در میان آن کار مورد توجهی است که باید الگویی برای مسئولین شهری، معماران و سازندگان باشد.

گفتنی است جعفر شربیانی عضو شورای شهر تهران در پی نهضت پیگیر کار مردم تهران در منطقه یک حضور یافت و با شهروندان این منطقه ملاقات و به درخواست‌های آنها رسیدگی کرد و سپس با خانواده معزز شهید طباطبایی پور دیدار و گفتگو نمود.