اجرای تراش و روکش مکانیزه آسفالت در خیابان استخر حدفاصل بزرگراه شهیدبابایی تا طلاییه
اجرای تراش و روکش مکانیزه آسفالت در خیابان استخر حدفاصل بزرگراه شهیدبابایی تا طلاییه
اقتصادوتجارت : شهردار ناحیه۹ از پایان اجرای طرح تراش و روکش مکانیزه آسفالت در محور خیابان استخر حدفاصل بزرگراه شهید بابایی تا طلاییه به همت اداره عمران و ترافیک ناحیه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی منطقه۴ و به نقل از گزارش روابط عمومی ناحیه ۹؛ محمد شریفی اظهار کرد: توجه به کیفیت پیاده راه ها و سواره راهها و مناسب سازی آنها می تواند در ارتقاء رضایتمندی شهروندان تأثیر گذار باشد. وی ارتقای کیفیت آسفالت معابر را از نمادهای اصلی توسعه زیرساخت های معابر شهری دانست و با اشاره به اهمیت راهبردی ناحیه۹ تصریح کرد: عملیات تراش و روکش سواره رو خیابان استخر حدفاصل بزرگراه شهید بابایی تا طلاییه با صرف ۱۵۰۰ تن آسفالت با نظارت اداره فنی و ترافیک ناحیه انجام گرفت.

شهردار ناحیه نه با اشاره به اینکه اجرای برنامه های عمرانی و خدماتی اعم از روکش آسفالت، ترمیم نوارهای حفاری، رفع نقاط آبگیر، مرمت پلهای فلزی، هم سطح سازی دریچه ها و… از اولویت های اجرایی ناحیه برای سال جاری است، خاطرنشان کرد: در قالب طرح برداشت ۳۶۰ درجه معضلات، تمام خیابان ها و محلات محدوده ناحیه که نیاز به ترمیم و یا روکش آسفالت دارند، شناسایی و عملیات ترمیم و روکش آسفالت در این نقاط در حال اجرا می باشد.

شریفی در پایان رضایتمندی شهروندان را سرمایه و تکیه گاهی برای شهرداری برشمرد و گفت: تلاش مجموعه شهرداری بر این است که در کوتاهترین بازه زمانی و کیفیت حداکثری با اتمام عملیات عمرانی خشنودی همشهریان را فراهم کند.