پیام تبریک رضا شنگی شهردار منطقه ۲۰ به مناسبت گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس
پیام تبریک رضا شنگی شهردار منطقه ۲۰ به مناسبت گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس
اقتصادوتجارت : هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و استقامت رادمردان و شیرزنانی است که در لبیک به فرمان امام (ره) در دفاع از کشور عزیزمان و نظام مقدس جمهوری اسلامی جانفشانی نموده و حماسه ها ی ماندگاری را بر برگ های زرین انقلاب اسلامی ثبت کردند.

“هفته دفاع مقدس یادآور حادثه‏اى عظیم و به بار نشستن نتایجى عظیم‏تر در مسیر انقلاب ماست و هیچ‌گاه از ذهن ملت محو نخواهد شد.”
مقام معظم رهبری “مدظله العالی”

🔹هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و استقامت رادمردان و شیرزنانی است که در لبیک به فرمان امام (ره) در دفاع از کشور عزیزمان و نظام مقدس جمهوری اسلامی جانفشانی نموده و حماسه ها ی ماندگاری را بر برگ های زرین انقلاب اسلامی ثبت کردند.

🔹آنچه ما امروز داریم از برکت خون پاک شهدا و تلاش و مجاهدت رزمندگان دیروز است و باید همواره قدردان شجاعت و ایثارگری های این عزیزان باشیم و با یادآوری تلاش رزمندگان اسلام و در مسیر آشنایی مردم به خصوص نسل جوان با ارزش ها و دستاوردهای دفاع مقدس قدم برداریم.

🔹ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رشادت ها و دلاورمردیهای ۸سال حماسه ماندگار،فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس را به مردم شهید پرور، جانبازان، ایثارگران، آزادگان و خانواده معزز شهدای قبله تهران تبریک عرض نموده و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی را مسالت می نمایم.