جشنواره «بازگشت به مدرسه» کفش ملی آغاز شد
جشنواره «بازگشت به مدرسه» کفش ملی آغاز شد
اقتصادوتجارت : مدیرعامل گروه صنعتی ملی از آغاز جشنواره «بازگشت به مدرسه» کفش ملی در آستانه شروع سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سرمایه گذاری گروه صنعتی ملی، «علی اصغر محمدپور» مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری گروه صنعتی ملی با اعلام این خبر گفت: کفش ملی از دیرباز انتخاب اول والدین برای فرزندان خود بوده و اکنون نیز پس از ۶۷ سال از آغاز فعالیت این برند خوشنام، افتخار دارد که بهترین و باکیفیت‌ترین کفش ها را برای تمامی گروه های سنی، در فروشگاه های خود عرضه نماید.

مدیرعامل گروه صنعتی ملی در ادامه افزود: تمامی محصولات این شرکت از لحاظ کیفیت، دوام و راحتی در آزمایشگاه کنترل کیفیت کفش ملی مورد بررسی تخصصی قرار گرفته و والدین عزیز می توانند با فراغ بال و طیب خاطر، کفش مورد نیاز فرزندان خود را با بهترین قیمت خریداری کنند.

محمدپور در خاتمه خاطر نشان کرد: در این دوره از جشنواره، ضمن ارائه تخفیفات ۵ تا ۴۰ درصدی، جوایز نقدی و غیرنقدی ویژه ای نیز برای خریداران در نظر گرفتیم که شامل کنسول بازی، تلویزیون ال سی دی، تلفن همراه، دوچرخه، ایرپاد و همچنین ۵ جایزه نقدی ۱۰۰ تا ۳۰۰ میلیون ریالی است.

گفتنی است جشنواره بازگشت به مدرسه کفش ملی از ۱۵ شهریورماه آغاز و تا ۳۰ مهرماه ادامه خواهد داشت و علاقه مندان می‌توانند جهت خرید حضوری به ۲۲۰ فروشگاه کفش ملی در سراسر کشور مراجعه یا برای خرید اینترنتی به سایت این شرکت به نشانی www.mellishoes.ir مراجعه نمایند.