گردهمایی ۱۶۰۰ کودک مدارس پویاشهر در برج میلاد/ نقیب: تا پایان سال ۲هزار کودک کار، استعدادیابی می‌شوند
گردهمایی ۱۶۰۰ کودک مدارس پویاشهر در برج میلاد/ نقیب: تا پایان سال ۲هزار کودک کار، استعدادیابی می‌شوند
اقتصادوتجارت : آیین استقبال از مهر ویژه فرزندان ایران تحت عنوان "مهر جوانه‌های امید" توسط سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با حضور بیش از ۱۶۰۰ کودک مدارس پویاشهر در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در این مراسم سید محمد نقیب و تنی چند از مدیران و معاونین این سازمان به اتفاق برخی از مدیران اجتماعی مناطق ۲۲گانه و فعالان حوزه کودک حضور داشتند.

🔻حضور بیش از ۱۶۰۰ کودک مراکز پویاشهر سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران شور و حال خاصی به این مراسم باشکوه داده بود و برنامه‌های متنوعی نیز اجرا گردید تا خنده و شادی بر لبان این کودکان جاری شود.

🔻سید محمد نقیب سرپرست سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از توزیع بسته های نوشت افزار میان کودکان کار خبر داد و گفت: این بسته ها از طریق مدارس پویا شهر در اختیار کودکان قرار می گیرد.

🔻سید محمد نقیب همچنین عنوان کرد: با همراهی و مشارکت گروه‌های مردم‌نهاد و خیرین، بیش از ۵ هزار بسته نوشت‌افزار و آموزشی تهیه شده است که از (۲۵ شهریور) توزیع آنها شروع است.

🔻 به گفته سرپرست سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در قالب استقبال از مهر، ۳۹ مرکز پویا شهر برای میزبانی از دانش‌آموزان مهیا شده‌اند.

🔻نقیب در پایان تاکید کرد که امسال قصد داریم تا پایان سال استعدادیابی ۲ هزار کودک کار را انجام دهیم که در کل کشور اقدام بی‌نظیری خواهد بود.