🔺پیشرفت های خوبی در اجرای پروژه های مستمر من شهردارم در منطقه ۲۰ دیده می شود
🔺پیشرفت های خوبی در اجرای پروژه های مستمر من شهردارم در منطقه ۲۰ دیده می شود
اقتصادوتجارت : رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با همراهی شهردار منطقه 20 از پروژه های عمرانی این منطقه بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ حجت الاسلام و المسلمین آقامیری رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران ضمن نشست مشترک با حضور رضا شنگی شهردار و معاونان منطقه ۲۰ و بررسی نحوه اجرای پروژه های عمرانی، از پروژه های مستمر من شهردارم و طرح تحولی بیست گانه خدمت این منطقه بازدید و در جریان آخرین جزئیات و روند پیشرفت آنها قرار گرفت.

🔺حجت الاسلام آقامیری با بیان اینکه اقدامات مفید و قابل قبولی در حوزه های مختلف این منطقه انجام شده است گفت: پیشرفت های خوبی در اجرای پروژه های احداثی مستمر و اجرای مرحله مطالعاتی و پژوهشی پروژه های جدید که صلاح و مصلحت شهروندان این منطقه است دیده می شود.

🔺وی افزود: در این دوره مدیریت شهری اقدامات خوبی در اجرای پروژه های مستمر من شهردارم انجام شده است و مطمئناً در این دوره به بهره برداری خواهد رسید.

🔺عضو شورای اسلامی شهر با اشاره به اینکه به لحاظ بعد معنوی در قبله تهران، برنامه ها و اقدامات خوبی انجام شده است، اظهار داشت: شهرداری منطقه ۲۰ در راستای اجرای پیاده رو سازی رتبه اول در بین مناطق ۲۲گانه را دارد و همچنین با نصب ۸۰۰پایه چراغ تغییرات چشمگیری را از نظر ارتقاء و بهبود کیفیت روشنائی و رفع نقاط بی دفاع شهری در این منطقه شاهد هستیم.

🔺آقامیری با اشاره به اجرای خط ۶ متروی تهران ادامه داد: نگاه خوب مدیریت شهری قبله تهران باعث ایجاد رضایتمندی شهروندان شده است و امیدواریم تا پایان این دوره ایستگاه متروی میدان حضرت عبدالعظیم (ع) به بهره برداری برسد.

🔺رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: هدف ما این بود که اقدامات خدمات شهری به درب خانه ها برسد که این اتفاق خوب رخ داده و ارزشمند است.