‍آغاز بازدید میدانی شهردار منطقه ۲۲ از نواحی شش گانه منطقه
‍آغاز بازدید میدانی شهردار منطقه ۲۲ از نواحی شش گانه منطقه
اقتصادوتجارت : اولین بازدید میدانی شهردار منطقه ۲۲ از نواحی شش گانه،بامداد امروز به منظور بررسی وضعیت نگهداشت شهر به صورت معبر به معبر در ناحیه یک انجام شد

به گزارش اقتصادوتجارت به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحید رضا محمدی شهردار منطقه ۲۲ در این بازدید خدمات رسانی مطلوب به شهروندان را يکی از مهم ترين برنامه های نواحی برشمرد و بر بهبود مستمر وضعیت نگهداشت شهر و کیفیت زندگی شهروندان تأکید کرد.
?شهردار منطقه ۲۲ با اشاره به شعار مدیریت شهری تهران “تهران کلانشهر الگوی جهان اسلام” گفت: اقدامات و فعالیت های مدیریت شهری منطقه۲۲ باید به گونه ی برنامه ریزی شود تا در خروجی کارها ، شعار مدیریت شهری تهران محقق شود.

شهردار منطقه ۲۲ در این بازدید تاکید جدی بر نظارت رفت و روب شهر، آموزش به کارگران خدمات شهری و پيمانکاران، کنترل وضعيت شهر در هنگام شب در نواحی و محلات ،آبياری فضای سبز، لايروبی مستمر انهار و مسيل ها، وضعيت توزيع مخزن در سطح محلات، شستشوی جداول، تقويت مشارکت شهروندان و تبليغ در زمينه تفکيک زباله، پايش و شناسايی نقاط مخاطره آميز برای دستيابی به شهری ايمن و کسب رضایتمندی حداکثری شهروندان را داشت.
?وی در ادامه این بازدید، با کارکنان ناحیه یک منطقه دیدار و گفتگو کرد و از نزدیک ظرفیت ها و کاستی های موجود را مورد بررسی قرار داد. گفتی است در بازدید از سطح ناحیه و پروژه های بوستان مسافر، محل احداث خط ۱۰ مترو،بوستان یاس، و… معاونین خدمات شهری ،حمل و نقل و ترافیک،فنی و عمران و رئیس روابط عمومی شهردار منطقه را همراهی کردند