یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی همیشه در پژوهشگاه جاودان و سبز است
یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی همیشه در پژوهشگاه جاودان و سبز است
اقتصادوتجارت : مراسم روز درختکاری همزمان با اعیاد شعبانیه و میلاد امام حسین (ع) با حضور دکتر یزدانیان رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و حجت الاسلام و المسلمین جعفرزاده مشاور عالی رییس پژوهشگاه در امور فرهنگی و جمعی از مدیران پژوهشگاه برگزار شد.

در این مراسم چند نهال در کنار یادمان شهدا توسط رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و حجت الاسلام و المسلمین جعفرزاده غرس شد.
دکتر یزدانیان در این آیین ضمن تقدیر از نیروهای باغبان پژوهشگاه به لزوم حفظ محیط زیست و توجه به فضای سبز اشاره کرد و گفت: محیط شاداب و سرسبز در روحیه کارکنان تاثیر بسیار خوب داشته و قطعا منجر به افزایش بهره وری ایشان می شود.
دکتر یزدانیان با اشاره به سالروز ولادت امام حسین (ع) ادامه داد:با توجه به همزمانی این روز با روز ولادت پیشوای شیعیان جهان حضرت امام حسین (ع) غرس نهال را در جوار یادمان شهدای پژوهشگاه در نظر گرفتیم تا یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی را نیز زنده نگهداریم و بدانیم که خاطره و جایگاهشان همیشه در پژوهشگاه سبز و جاودان است.
گفتنی است ۱۵ تا ۲۲ اسفند ماه به عنوان هفته منابع طبیعی نامگذاری شده است که نخستین روز این هفته یعنی ۱۵ اسفند روز درختکاری است.