گفت‌وگوی رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران با دبیرکل سازمان بهره‌وری آسیایی
گفت‌وگوی رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران با دبیرکل سازمان بهره‌وری آسیایی
اقتصادوتجارت : رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران در جلسه‌ای که به صورت مجازی برگزار شد با دبیرکل سازمان بهره‌وری آسیایی به گفت‌وگو پرداخت.

دکتر میرسامان پیشوایی در این دیدار با اشاره به این که کنترل ویروس کرونا در ایران، زمینه حرکت بهتر برای همکاری با آن سازمان و پیشبرد پروژه‌ها فراهم کرده است، خاطرنشان کرد: ایران در حال حاضر سه پروژه استقرار نهاد اعتباربخشی و صدور گواهی APO‌، استقرار شبکه ملی بهره‌وری و پروژه مدل با عنوان بهره‌وری سبز را با همکاری سایر کشورهای عضو APO در دست اقدام دارد.

به گزارش روابط عمومی سازمان ملی بهره‌وری ایران، رئیس APO در ایران در ادامه افزود: به دنبال درخواست سازمان بهره‌وری آسیایی برای حضور متخصصان ایرانی در APO به عنوان مدرس، سازمان ملی بهره‌وری ایران به زودی فهرستی از این افراد را به این سازمان ارائه خواهد داد.

وی در ادامه با تأکید بر تلاش سازمان ملی بهره‌وری ایران برای به نتیجه رساندن پروژه‌های در حال انجام، اظهار امیدواری کرد که با برگزاری جلسات مشترک با سازمان بهره‌وری آسیایی، این ارتباطات به‌صورت مستمر و قوی تداوم یابد.

دکتر پیشوایی در ادامه افزود: سازمان ملی بهره‌وری ایران نتایج پروژه‌های در دست انجام را برای بهره‌برداری و انتشار در وبسایت رسمی APO، در اختیار این سازمان قرار خواهد داد.

«موتقان»، دبیرکلAPO، در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از همکاری‌های ایران و سازمان بهره‌وری آسیایی طی سال‌های ۲۰۲۱-۲۰۲۰، از اقدام‌های هدفمند ایران در این زمینه قدردانی کرد و از همکاری ایران با سایر کشورهای عضو سازمان بهره‌وری آسیایی برای انجام پروژه‌ها، به عنوان رویدادی جدید یاد کرد و افزود: این نوع همکاری‌ها می‌تواند نقشه راهی برای سایر کشورهای عضو باشد.