گام بلند بانک پارسیان برای رونق صنعت گردشگری/ بیش از ۵ میلیون بلیت اماکن گردشگری در نوروز از طریق زیرساخت‌های بانک پارسیان فروخته شد
گام بلند بانک پارسیان برای رونق صنعت گردشگری/ بیش از ۵ میلیون بلیت اماکن گردشگری در نوروز از طریق زیرساخت‌های بانک پارسیان فروخته شد
اقتصاد و تجارت : صنعت گردشگری، ازجمله مهم‌ترین معیارها در جهت توسعه اقتصادی یک کشور به شمار می‌رود که بهبود وضعیت درآمد و اشتغال‌زایی در این صنعت منجر به توسعه پایدار مقاومتی خواهد شد. عرصه‌های مختلف و توانمندی‌های بالقوه که در گردشگری تبلور می‌یابد می‌تواند کشور را در برابر مشکلات اقتصادی واکسینه کند.

به گزارش اقتصاد و تجارت،در شرایط فعلی که دشمن اقتصاد ما را نشانه رفته است باید توجه کنیم که این صنعت ابزاری کارآمد و زودبازده برای حل مشکلات اقتصادی و اشتغال‌زایی است . لذا با عنایت به شعار سال” مهار تورم، رشد تولید” توجه بیش‌ازپیش به این بخش و حمایت از صنعت گردشگری می‌تواند زمینه ایجاد فرصت‌های جدید اشتغال و کارآفرینی، رشد تولید و افزایش نشاط اجتماعی را فراهم نماید. در جهت حمایت از این بخش نمی‌توان از نقش مهم سیستم بانکی برای تأمین نقدینگی و تأمین تسهیلات موردنیاز فعالان و سرمایه‌گذاران این حوزه به‌راحتی گذشت. در همین راستا بانک پارسیان به‌عنوان یکی از بانک‌های حامی صنعت گردشگری در جهت تسهیل رونق این صنعت و استفاده آسان و ارزان‌ هموطنان از خدمات گردشگری، توانست با فراهم کردن زیرساخت‌های لازم و با به‌کارگیری فناوری‌های نوین در این زمینه اقدامات ارزنده‌ای انجام دهد.

سوپراپلیکیشن تاپ، با هدف و ماموریت تجاری سازی و پشتیبانی از انواع خدمات پرداخت موبایلی در بانک پارسیان ایجاد گردید.

سوپر اپلیکیشن تاپ علاوه بر بلیت اماکن، خدمات متنوعی مثل خرید بلیت هواپیما، قطار، رزرو تور، استعلام و پرداخت خلافی، تسویه عوارض، مشاوره‌های آنلاین پزشکی و روانشناسی و… ارائه می‌دهد.

بازدید از اماکن گردشگری در نوروز ۱۴۰۲ بارونق خوبی روبه‌رو شد

گردشگران از طریق زیرساخت‌‎های بانک پارسیان و سایت تفریحاتی در اپلیکیشن تاپ، در دو هفته اول فروردین، بیش از ۵ میلیون بلیت اماکن گردشگری در تعطیلات تهیه کردند. در این دوران، برای راحتی گردشگران و افزایش سرعت، علاوه بر گیشه و پرداخت هزینه از پایانه‌های پارسیان، استندهای هوشمند هم برای خرید بلیت در همه مراکز مستقر شدند. همچنین امکان خرید آنلاین بلیت از طریق اپلیکیشن تاپ و سایت تفریحی هم فراهم بودند.

خرید آسان بلیت همه اماکن گردشگری با روش‌های مختلف

فروش بیش از ۵ میلیون بلیت اماکن گردشگری از طریق زیرساخت‌های بانک پارسیان، آن‌هم فقط در دو هفته اول فروردین، بسیار قابل‌توجه است. گروه تفریحاتی که زیرمجموعه بانک پارسیان فعالیت می‌کند، به‌منظور هوشمند سازی شهر، خدمات مختلف گردشگری را با به‌کارگیری تکنولوژی روز، به‌طور گسترده به شهروندان هر شهر ارائه می‌دهد. درواقع استقبال بیش از ۵ میلیون گردشگر آن‌هم فقط از طریق زیرساخت‌های پارسیان، گویای گستردگی خدمات هوشمند گردشگری است که به رونق بازدید از اماکن تعریف‌شده در میراث فرهنگی هم کمک فراوانی می‌کند.

کدام شهرها و کدام‌یک از اماکن گردشگری در صدر فروش قرار دارند؟

طبق گزارش، فروش به‌دست‌آمده از زیرساخت‌های بانک پارسیان و سایت تفریحاتی، در نوروز ۱۴۰۲ هم مثل سال‌های گذشته، به ترتیب از جاذبه‌های سه استان تهران، فارس و اصفهان نسبت به سایر استان‌ها استقبال بیشتری شده است. همچنین در میان جاذبه‌های ثبت‌شده در سازمان میراث فرهنگی کشور، مجموعه کاخ‌موزه سعدآباد، همچون سال گذشته بیشترین آمار فروش بلیت را داشته است. بعد از سعدآباد به ترتیب، کاخ‌موزه نیاوران، مجموعه گلستان، حافظیه، تخت جمشید، سعدیه و باغ فین کاشان، بیشترین حجم فروش بلیت را داشته‌اند.

جالب است بدانید که تعداد بلیت فروخته‌شده برای مجموعه سعدآباد در دو هفته اول سال ۱۴۰۲ نسبت به نوروز سال گذشته در حدود ۳۵ درصد رشد داشته و همچنین مجموعه نیاوران‌ هم با افزایش رشد از رتبه پنجم نوروز ۱۴۰۱ به رتبه دوم در سال ۱۴۰۲ ارتقا پیداکرده است.

بلیت کدام اماکن گردشگری توسط زیرساخت‌های پارسیان به‌صورت آنلاین در دسترس است؟

بیشتر شهرها و استان‌های ایران که غنی از جاذبه‌های گردشگری هستند، در فهرست فروش بلیت اماکن در سوپر اپلیکیشن تاپ و سایت تفریحاتی وجود دارند. بنابراین از بلیت باغ‌موزه چهل‌ستون اصفهان تا بلیت موزه مردم‌شناسی دزفول در استان خوزستان را می‌توانید آنلاین از تاپ تهیه کنید. ناگفته نماند که تمام این جاذبه‌ها زیرمجموعه سازمان میراث فرهنگی هستند.

اقدامات صورت گرفته در زیرساخت‌های بانک پارسیان فقط شامل روش‌های آنلاین نمی‌شود؛ همان‌طور که گفتیم، پایانه‌های بانک پارسیان در گیشه و استقرار کیوسک‌های هوشمند سایت تفریحاتی، از دیگر روش‌های خرید بلیت هستند که به‌صورت حضوری در دسترس عموم قرار دارند.

البته خرید آنلاین بلیت در سوپر اپلیکیشن تاپ در مقایسه با روش حضوری، وقت چندانی از شما نمی‌گیرد و به‌راحتی می‌توانید پیش از مراجعه به جاذبه مورد نظر، بلیت خود را بخرید. با این روش دیگر نیازی نیست که وقت خودتان را در صف باجه فروش بلیت هدر دهید. بنابراین زمان بیشتری برای بازدید در اختیارتان خواهد بود.