گام‌های نوآورانه TCH در صنعت لوازم جانبی با عرضه محصولات باکیفیت
گام‌های نوآورانه TCH در صنعت لوازم جانبی با عرضه محصولات باکیفیت
اقتصادوتجارت : در مراسم معرفی محصولات جدید TCH، مدیر برند این شرکت به اهمیت کیفیت و خدمات پس از فروش اشاره کرد و از رونمایی از ساعت‌های هوشمند جدید با فناوری‌های پیشرفته خبر داد که با تأکید بر اعتماد مشتریان و گارانتی محصولات بنیان نهاده شده است.

آیین رونمایی از محصولات جدید برند TCH با حضور اصحاب رسانه برگزار شد. ابوالفضل حیدر، مدیرعامل این شرکت، با تأکید بر اهمیت نگاه آینده‌محور در تولید محصولات، گفت: برای اینکه یک شرکت محصولی زیبا و کارآمد را به بازار ارائه کند، باید به آینده نگاه کند.

وی افزود: شرکت TCH (Timeless Connection Hero) با هدف ارائه محصولاتی که همسو با تکنولوژی روز دنیاست، به نوآوری و کیفیت توجه ویژه‌ای دارد و مقرون به صرفه بودن کالا را نیز به عنوان یک عنصر مهم در موفقیت یک کالا در بازار در نظر می‌گیرد.

حیدر با اشاره به هدف برند TCH در عرضه کالاهای با کیفیت و نوآور، تأکید کرد: این برند به دنبال ارائه محصولات پیشرو و با قیمت‌های مقرون به صرفه است و در عین حال استانداردهای بالایی را حفظ می‌کند.

مدیرعامل TCH ضمن قدردانی از تیم تحقیق و توسعه شرکت که در این راستا تلاش‌های زیادی کرده‌اند، اظهار داشت: TCH از دو سال پیش در بازار ایران حضور دارد و فیدبک‌های خوبی از مدل‌های قبلی دریافت کرده است. امیدواریم با مدل‌های جدید که نوآوری و زیبایی را حفظ کرده‌اند، این برند بتواند همچنان پیشرو باشد و رضایت مشتریان را جلب کند.

وی همچنین به خدمات پس از فروش اشاره کرد و اعلام کرد که شرکت کسرا پارس به عنوان پشتوانه خدمات پس از فروش برند TCH در کنار نمایندگی‌ها، آماده ارائه خدمات به مشتریان است.

در ادامه این مراسم، رضا گران مایه، مدیر برند TCH، که به عنوان فردی پویا و جنگنده، به حاضرین معرفی شد، گفت: برند تی سی اچ همیشه سعی کرده با تکنولوژی و فناوری روز دنیا پیش برود تا محصولات منحصر به فرد خود را عرضه کند.

وی با تاکید بر اهمیت کیفیت در محصولات، خاطرنشان کرد که اگر محصولی بی‌کیفیت باشد، نه تنها نیازهای مصرف‌کنندگان را برآورده نمی‌کند، بلکه ممکن است هزینه‌های اضافی نیز برای آن‌ها ایجاد کند.

گران مایه با اشاره به پیشرفت سریع تکنولوژی، به روز بودن تکنولوژی‌ها را امری حیاتی دانست و گفت: برای مثال، تلویزیون ۵۰ سال طول کشید تا به دست چند میلیون نفر برسد، در حالی که اپلیکیشن‌هایی مانند تیک تاک ظرف ۲۴ ساعت به ۱۵-۲۰ میلیون نفر دسترسی پیدا کردند.

مدیر برند TCH با تاکید بر اهمیت گارانتی در محصولات، بیان کرد: گارانتی باید نگرانی‌های مشتریان را پس از خرید برطرف کند، اما متأسفانه در بازار به اندازه کافی مورد اعتماد نیست. TCH نسبت به این موضوع توجه ویژه‌ای دارد و به خدمات پشتیبانی پس از فروش و بازخورد محصولات اهمیت می‌دهد.

رضا گران مایه، همچنین به معرفی محصولات جدید و فناورمحور این برند پرداخت و اعلام کرد: ساعت‌های هوشمند جدید TCH در دو مدل HD1 و HD2 عرضه می‌شوند. این محصولات با توجه به قیمت خود، ارزش خرید بالایی دارند و بعید است که در بازار محصولات زیادی با این قابلیت‌ها وجود داشته باشند.

این مراسم با حضور جمعی از نمایندگان رسانه‌ها، عمده‌فروشان و واردکنندگان، به بررسی محصولات جدید و استراتژی‌های برند TCH در زمینه نوآوری و کیفیت پرداخت و به پایان رسید.