کودکان کار شهر تهران میهمان جشن بزرگ یلدایی
کودکان کار شهر تهران میهمان جشن بزرگ یلدایی
اقتصادوتجارت : همزمان با فرا رسیدن آخرین شب پاییز، کودکان‌ کار شهر تهران‌ میهمان جشن بزرگ « چله شو» شدند.

به گزارش روابط عمومی سازمان رفاه ،خدمات و‌ مشارکت های اجتماعی این جشن همزمان با فرا رسیدن شب باستانی یلدا ویژه کودکان کار تحت پوشش مراکز پرتو شهر تهران و جمعی از بهبود یافتگان مراکز بهاران و خانواده آنان توسط سازمان رفاه ،خدمات و‌ مشارکت های اجتماعی با مشارکت رادیو‌جوان در محل تالار ایوان شمس برگزار شد.
سعید شرف دوست معاون حمایت های اجتماعی سازمان رفاه،خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران ضمن تبریک بمناسبت فرارسیدن شب یلدا و تسلیت بمناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) افزود: این برنامه با هدف گرامیداشت سنت ها و آیین های ملی و باستانی ایرانی همگام با ایجاد لحظاتی شاد و مفرح برای بیش از ۲۰۰ کودکان کار تحت پوشش مراکز پرتو شهر تهران ، بهبود یافتگان مراکز بهاران و خانواده این عزیزان و با حضور مدیران ارشد شهری، هنرمندان و ورزشکاران کشور با اجرای برنامه های متنوع در قالب اجرای مسابقات،موسیقی و اجرای نمایش های متنوع برگزار شد.

شرف دوست ضمن اشاره به تقارن این شب با ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه(س) یلدای امسال را یلدا فاطمی عنوان کرد و گفت: همه مراکز پرتو و مددسراهای موجود در سطح مناطق شهر تهران نیز با مشارکت خیرین و بخش های غیر دولتی و موسسات مردم نهاد برنامه های متنوعی را برای افراد تحت پوشش خود برگزار می نمایند.

معاون حمایت های اجتماعی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به سایر برنامه های این سازمان در گرامیداشت این شب افزود: برای تعداد ۲۵۰۰ خانواده کودک کار بسته یلدایی پیش بینی شده است که در این شب توسط مراکز این‌ مجموعه در اختیار این عزیزان قرار خواهد گرفت.

شایان ذکر است این برنامه از ساعت ۱۹ الی ۲۲ همزمان بصورت زنده از شبکه های مجازی اینستاگرام رادیو جوان و ایران صدا و شبکه تلویزیونی اینترنتی سپهر دراختیار سایر شهروندان قرار گرفت.