کسب عنوان برتر از سوی بیمه رازی در جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی
کسب عنوان برتر از سوی بیمه رازی در جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی
اقتصادوتجارت : شرکت بیمه رازی در بخش تیتر شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی به عنوان روابط عمومی برتر معرفی شد.

به گزارش اقتصادوتجارت به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل بیمه رازی، شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی‌، با حضور فرشاد مهدی‌پور- معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد و برگزیدگان این دوره که از شرکت‌های بیمه، فولاد، صنایع تبدیلی و بانک‌ها حضور پررنگی داشتند، معرفی شدند.
روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه رازی که در این دوره از جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی، در سه بخش تیتر، بروشور و صفحه‌آرایی در بین سه رتبه اول قرار گرفت، توسط مهدی‌پور- معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از ناصرالدین اسلامی‌فرد- مدیر روابط عمومی شرکت بیمه رازی تقدیر شد.