کاهش دامنه نوسان قیمت سهام زیر ذره‌بین پنج کارشناس بازار سرمایه
کاهش دامنه نوسان قیمت سهام زیر ذره‌بین پنج کارشناس بازار سرمایه
اقتصادوتجارت : پنج کارشناس بازار سرمایه، ضمن حمایت از تصمیم اخیر سازمان بورس مبنی بر کاهش دامنه نوسان؛ معتقدند نهاد ناظر بازار سرمایه در تلاش است تا با استفاده از ابزارهای در اختیار خود، نوسانات بازار را، در شرایطی که منطقه با تحولات سیاسی ناگهانی روبه‌روست، کنترل کند.

امیر ندیری، مدیر صندوق‌های کارگزاری اقتصاد بیدار: تصمیم سازمان بورس در خصوص کاهش دامنه نوسان بسیار مثبت ارزیابی می‌شود و به نظر می‌رسد تا زمانی که شرایط متعادل نشده باید اعمال محدودیت در دامنه نوسان ادامه پیدا کند.

🔻مرتضی امیری، رییس هیات مدیره سبدگردان سرمایه و دانش: با توجه به نااطمینانی حاکم بر شرایط سیاسی منطقه، نهاد ناظر اقدام به موقعی را در زمینه کاهش دامنه نوسان انجام داد

🔻امیر سیدی، کارشناس بازار سرمایه: تجربه نشان داده که از یک سال گذشته هر زمان که ریسک‌های سیستماتیک بر بازار حاکم بوده و سازمان بورس در برابر این وقایع واکنش نشان داده، شاهد کاهش قابل توجه نوسانات حاکم بر بازار بوده‌ایم و پس از آن بازار بر مدار صعودی قرار گرفته است.

🔻حامد ستاک، کارشناس بازار سرمایه: اقدام اخیر سازمان بورس مبنی بر کاهش دامنه نوسان بسیار به موقع و مهم بود، بهتر است به به محض بهبود شرایط سیاسی و کاهش هیجانات حاکم بر بازار، دامن نوسان به حالت عادی بازگردد.

🔻حسن رضایی پور، کارشناس بازار سرمایه: محدودیت دامنه نوسان اقدام به موقعی بود اما بهتر است این سیاست برای مدت طولانی بر بازار حاکم نباشد.