کارگاه آموزشی تبیین دستورالعمل وام ۱۴۰۲ و بررسی عملکرد صندوق قرض الحسنه شاهد منطقه گیلان برگزار شد
کارگاه آموزشی تبیین دستورالعمل وام ۱۴۰۲ و بررسی عملکرد صندوق قرض الحسنه شاهد منطقه گیلان برگزار شد
اقتصادوتجارت : کارگاه آموزشی تبیین دستورالعمل وام ۱۴۰۲ و بررسی عملکرد صندوق قرض الحسنه شاهد منطقه گیلان با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، کارگاه آموزشی تبیین دستورالعمل وام ۱۴۰۲ و بررسی عملکرد صندوق قرض الحسنه شاهد منطقه گیلان در سال گذشته با حضور محمدرضا داوطلب قاضی محله مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان، مهران نصرالهی رییس صندوق قرض الحسنه شاهد منطقه، کارشناسان و بانکداران اجرایی در سالن جلسات اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان برگزار شد.

در ابتدای این نشست مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان ضمن تقدیر از کارکنان و بانکداران اجرایی صندوق قرض الحسنه شاهد منطقه گیلان از مدیریت و تلاش های مضاعف دکتر اسلام کریمی مدیرعامل صندوق به واسطه ارائه خدمات شایسته و با کیفیت بیشتر به خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر تشکر و قدردانی کرد.

محمدرضا داوطلب، صندوق قرض الحسنه شاهد را یکی از بازوان توانمند بنیاد شهید و امور ایثارگران در مسیر ارائه خدمات به خانواده های شاهد و ایثارگر سراسر کشور معرفی کرد و خواستار تقویت همه جانبه این مجموعه برای تداوم خدمات رسانی و ایجاد رضایت مندی بیشتر به جامعه ایثارگری شد.

در ادامه مهران نصراللهی رییس صندوق قرض الحسنه شاهد در منطقه گیلان ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت شایسته، حمایت و همراهی مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد، از حمایت های مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان و همچنین تلاش های همکاران شاغل در منطقه و بانکداران اجرایی به عنوان خادمان خانواده های گرانقدر شاهد و ایثارگر عضو، گزارشی از اقدامات صورت گرفته در سال گذشته ارائه و به تببین برنامه های آتی پرداخت.

پس از سخنان مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان و رییس صندوق قرض الحسنه شاهد در منطقه گیلان، دستورالعمل پرداخت وام(تسهیلات) صندوق قرض الحسنه شاهد در سال ۱۴۰۲ توسط رییس و کارکنان منطقه تبیین و تشریح و به سوالات بانکداران اجرایی پاسخ داده شد تا شبهات دستورالعمل مذکور رفع گردد.