چهارمین گردهمایی مدیران تعالی تاپیکو به میزبانی پتروشیمی خراسان برگزار شد
چهارمین گردهمایی مدیران تعالی تاپیکو به میزبانی پتروشیمی خراسان برگزار شد
اقتصادوتجارت : چهارمین گردهمایی مدیران تعالی شرکت های تابعه هلدینگ سرمایه گذاری نفت گاز پتروشیمی تامین “تاپیکو” در مجتمع پتروشیمی خراسان برگزار شد.

به نقل از خبرگزاری پتروشیمی‌ ایران ( ایپنا)، مدیرعامل پتروشیمی خراسان دراین اجلاس بر اهمیت پرداختن به مباحث تعالی تاکید کرد و افزود: تعالی راهی است که پایانی برای آن نمی توان متصور شد و باید همواره در مسیر آن حرکت کرد.

مهندس یوسف حسنی ادامه داد: فرهنگ کار و تعالی در پتروشیمی خراسان به مدد مدیران کارآمد و کارکنان دلسوز نهادینه شده و نتیجه آن اینست که می بینیم این شرکت در صنایع پتروشیمی سرآمد و موفق است.

دکتر مسینه مدیر تعالی هولدینگ تاپیکو ضمن تقدیر از میزبانی خوب شرکت پتروشیمی خراسان گفت: این اجلاس با هدف هماهنگی کامل، انتقال تجربیات برای حضور مقتدرانه در جایزه تعالی برگزار شده است.

وی افزود: آشنایی با رویکردها، فرآیندهای تولید و فضای کسب وکار شرکت های سرآمدی همچون پتروشیمی خراسان که در هولدینگ تاپیکو پیشرو هستند قطعا برای سایر مجموعه ها مفید و قابل الگو برداری خواهد بود تا مبانگین صنعت بدست بیاید.

مهندس آشتیانی مدیر برنامه ریزی اطلاعات مدیریت پتروشیمی خراسان نیز در این نشست ضمن عرض خوش آمدگویی به مهمانان گفت: این نشست ها فرصت مناسبی است که در آن مختصات جایگاه واقعی خود را بهتر درک کنیم.

بخش شریف‌آباد شهرستان پاکدشت دروازه ورودی استان تهران از شرق محسوب می‌شود.