پیگیری مشکلات ایثارگران و فرزندان شهدا به عهده اداره روابط کار و مددکاری اجتماعی است
پیگیری مشکلات ایثارگران و فرزندان شهدا به عهده اداره روابط کار و مددکاری اجتماعی است
اقتصادوتجارت : معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت هلدینگ پتروپالایش اصفهان، درباره طرح ها و اقدامات بهبود حوزه معاونت سرمایه انسانی و توسعه مدیریت پالایشگاه اصفهان واجرای برنامه های حمایتی ویژه در حوزه روابط کار و مدد کاری اجتماعی و امور ایثارگران گفت:یکی از اداراتی که نقش بسیار مهمی در حمایت ازکارکنان و خانواده ایشان دارد ، اداره روابط کار ، مددکاری اجتماعی و امور ایثارگران است.

به گزارش خبرنگار واحد رسانه روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان ، محمد ده بیدیان ، افزود: این اداره با هدف ایجاد شفافیت و ارتباطات موثر، پاسخگویی به نیازها و شکایات، مدیریت تعارض و حل اختلافات و برنامه ریزی برای ایجاد تعادل بین کار و زندگی اقدامات موثری تا کنون در این زمینه انجام داده است که شامل مشاوره های روانشناختی شغلی و خانوادگی،حمایت از کارکنان در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (اعطای وام های بلاعوض و بدون بهره ازدواج به کارکنان و فرزندان ایشان، تولد فرزند ،حمایت از کارکنان در زمان بروز حوادث و مشکلات با اعطای وام فوت، اعطای کمک هزینه توانبخشی وحمایتی، عیادت از همکاران در بستر بیماری و پیگیری درمان ایشان، مشارکت در ارزیابی عملکرد کارکنان، فرایند انتصابات و ترفیعات،بررسی تخلفات و شکایات کارکنان و تشویقات خاص،تشکیل کمیته های انضباط کار و بررسی موارد ارجاعی و صدور رای تشویق و تنبیه ،اجرای فرایند انتخاب کارمند و کارگر نمونه، بررسی اسناد و مدارک و تشکیل کمیته امحاء بوده است.

وی درگفتگو با خبرنگار واحد رسانه روابط عمومی ، با اشاره به اینکه هلدینگ پترو پالایش اصفهان در زمان جنگ تحمیلی ۱۶ بار مورد تهاجم دشمن بعثی قرار گرفت، که از این تعداد ۷ مرتبه حملات موثر بود افزود: گسترده ترین حمله در تاریخ ۲۱/۰۸/۱۳۶۵ رخ داد. در این تهاجم ۳۴ نفر از کارکنان شرکت مصدوم شدند که از این عزیزان ۷ نفر شهید و ۲۷ نفر مجروح شدند. علاوه بر این ۸ نفر از کارکنان نیز در جبهه حق علیه باطل به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت هلدینگ پتروپالایش اصفهان تاکید کرد: یکی از رسالت های اداره روابط کار و مددکاری اجتماعی و امور ایثارگران، پیگیری مشکلات ایثارگران و فرزندان شهدا و خانواده ایشان است که در این مجموعه مشغول به خدمت می باشند. این اداره با اجرای طرح های حمایتی، اجرای اردو ها و مراسم های تجلیل و پاسداشت از آنان، بازدید و عیادت از خانواده ایثارگران و… نقش خود را در این حوزه ایفا می نماید.