پیوند میان شهرداری و آموزش پرورش لازمه اعتلای امر آموزش/ برگزاری کمیته اجرایی حمایت از توسعه و تجهیز مدارس در منطقه ۴
پیوند میان شهرداری و آموزش پرورش لازمه اعتلای امر آموزش/ برگزاری کمیته اجرایی حمایت از توسعه و تجهیز مدارس در منطقه ۴
اقتصادوتجارت : کمیته اجرایی حمایت از توسعه و تجهیز مدارس در منطقه ۴ با حضور شهردار منطقه و جمعی از مدیران آموزش و پرورش منطقه در ساختمان مرکزی این مرکز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴؛ کمیته اجرایی حمایت از توسعه و تجهیز مدارس با حضور کمالی زاده شهردار منطقه، معاونین حوزه ها، دلخواه معاون توسعه و مدیریت پشتیبانی آموزش و پرورش منطقه۴ و اعضای کمیته کارگران نماینده اداره کل آموزش های شهروندی، برگزار شد.

در ابتدای این نشست گزارش مصوری از فعالیت های صورت گرفته در طرح حمایت از توسعه و تجهیز مدارس در سال ۱۴۰۲ توسط اداره آموزش های شهروندی منطقه۴ پخش و شرح مختصری از ریز فعالیت های انجام شده در این طرح و در باب مفاد شیوه نامه ابلاغی سال ۱۴۰۳ ارائه شد.

در ادامه کمالی زاده شهردار منطقه۴ گفت: پیوند میان شهرداری و آموزش و پرورش در امر آموزش های شهروندی بسیار حائز اهمیت است. از این رو همواره در جهت افزایش همکاری و جلب رضایت طرفین در تلاش هستیم.
وی در ادامه افزود: در این راستا و در جهت پیشبرد اهداف شیوه نامه حمایت از توسعه و تجهیز مدارس ضروری است آموزش و پرورش بر روند اجرای فعالیت های عمرانی، تجهیزی و برنامه ای نظارت کامل داشته باشد و ایرادات و کم و کاستی ها را در حین انجام طرح از طرف آموزش و پرورش بیان شده تا درجهت رفع آن گام برداشته شود.

کمالی زاده اظهار امیدواری کرد و گفت: در این راستا امید است در آینده در زمینه اجرای طرح من شهردارم۳ مدارس و دانش آموزان با ضرفیت حداکثری مشارکت کرده تا تعداد مدارس بیشتری از مزایا و امکانات در اختیار برخوردار گردند.
وی همچنین در پایان افزود: به ازای تمامی مدارس منطقه۴ پروژه ترافیکی برای طرح استقبال از مهر تعریف شده و نیازهای شعاع ۱۰۰متری اطراف مدارس از نظر چراغ های راهنمایی، بلوک ها، سرعتگاه ها، شابلون ها و… همچون سال های گذشته در دستور کار قرار گیرد.