پیام مدیرعامل صنایع شیر ایران در نکوداشت شهید سرافراز حمید صائمی
پیام مدیرعامل صنایع شیر ایران در نکوداشت شهید سرافراز حمید صائمی
اقتصادوتجارت : دکتر علی اصغر محمد پور مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران، به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت حمید صائمی در نکوداشت این شهید سرافراز پیامی منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، متن پیام به شرح زیر است:
پندار ما این است که ما مانده ایم و شهدا رفته اند، اما حقیقت آن است که زمان ما را با خود برده است و شهدا مانده‌اند. (شهید آوینی)
شهید در لغت به معنی گواه است. شهادت نوعی از مرگ نیست بلکه صفتی از حیات معقول است. لذا شهید همواره زنده است و حیات و ممات او همواره صفتی است برای حیات طیبه به مصداق آیه شریفه قرآن که می‌فرماید: و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتاً بل احیاءُ عند ربهم یرزقون و گمان مبر آنان که در راه خدا کشته شده‌اند، مردگانی هستند، بلکه آنان زنده و در بارگاه پروردگارشان بهره مندند.
در این برهه زمانی، جامعه ما نیاز دارد تا مفهوم ایثار که تجلی حقیقی آن در شهادت متبلور می‌شود را برای نسل امروز و فردای میهن عزیزمان، دوباره به تصویر بکشد چراکه به فرموده مقام معظم رهبری امروز فضیلت زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.
و امروز سالروز شهید سرافراز مهندس حمید صائمی است که پس از اخذ مدارج عالی علمی و گذراندن دوره‌های آموزشی در کشورهای انگلستان، آلمان ، آمریکا، اسکاتلند، سوئد، دانمارک و هلند ترجیح می‌دهد تا در وطن خود نقش آفرین و موثر باشد و پس از ورود به شرکت معظم صنایع شیر ایران به سبب شایستگی‌ها و دانش علمی به سطوح بالای مدیریتی رسید و در طی ۶ سال همکاری با صنایع شیر ایران سوابقی همچون مدیرعاملی پگاه اصفهان، تهران و عضویت هیئت مدیره صنایع شیر ایران را در کارنامه خود دارد.
او به‌عنوان نماد یک انسـان متعهـد و متخصص و فردی جدی در حق طلبی و حمایت از محرومین در روز چهاردهم شهریور مـاه ۱۳۶۰ مورد حمله منافقین قرار گرفت و به درجه رفیع شهادت نائل شد.
اکنون وقت آن است که با این شهید و شهدای والا مقام ایران عزیزمان در همه اعصار تجدید میثاق بسته و با روحیه ایثار و همدلی در خط مقدم جبهه تولید در اعتلای بیش از پیش کشور عزیزمان کوشا باشیم. باشد که مرضی درگاه باری تعالی واقع شود.