پیام مدیرعامل سازمان اموال تملیکی در پی شهادت دبیرکل حزب‌الله
پیام مدیرعامل سازمان اموال تملیکی در پی شهادت دبیرکل حزب‌الله
اقتصادوتجارت : مدیرعامل سازمان اموال تملیکی شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، سید عبدالمجید اجتهادی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با صدور پیامی، عروج خونین شهید مقاومت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله دبیرکل فقید حزب‌الله لبنان را گرامی داشت.

متن پیام اجتهادی به قرار زیر است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

مِّنَ ٱلمُؤۡمِنِينَ رِجَالࣱ صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَيهِۖ فَمِنهُم مَّن قَضَىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَّن يَنتَظِرُۖ وَمَا بَدَّلُواْ تَبدِيلا

مقاومت اسلامی و مجاهدت در راه استیلای کلمه الله، انسان‌های بزرگ را به رخ تاریخ می کشد و آنها را در پیچ و خم دالان‌هایش، اسوه و نمونه قرار می‌دهد.

شهید سرافراز، بصیر مومن، رهبر شجاع مقاومت، بنده‌ای صالح و مجاهد عالی‌مقام شهید سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان پس از سی و چند سال مبارزه مستقیم و هدفمند با صهیون نابکار در آسمان رشادت و شجاعت این کشور، به خورشیدی بی غروب مبدل شد تا برای همه اعصار و قرون، نماد حرکت در مسیر قرب خداوند و مبارزه با پلیدی‌ها و دشمنان خداوند شود.

شهید نصرالله که ضربات مهلک و سهمگینی را پیکره دشمن دون، کثیف و رژیم پوشالی و منحوس اشغالگر قدس وارد آورده بود، به یاران و همسنگران شهیدش پیوست که اینجانب، این ضایعه مولمه و جانکاه را به محضر رهبری معظم انقلاب اسلامی، مسلمین و آزادگان جهان و شیعیان تبریک و تسلیت می گویم.

سیدعبدالمجید اجتهادی

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی