پیام تسلیت مدیرعامل فولاد سنگان به مناسبت شهادت دبیرکل حزب الله لبنان
پیام تسلیت مدیرعامل فولاد سنگان به مناسبت شهادت دبیرکل حزب الله لبنان
اقتصادوتجارت : مدیرعامل فولاد سنگان به مناسبت شهادت دبیرکل حزب الله لبنان پیامی صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ

شهادت هنر مردان بزرگ است. مجاهد نستوه و مبارز شجاع و خیراندیش شهید سید حسن نصرالله؛ سالهای پربرکت عمر خویش را در راه مبارزه با استکبار، سپری نمود. مسیر چند دهه مبارزه بی امان با رژیم سفاک صهیونبستی، آن هم در راه آزادی قدس شریف و اعتلای اسلام، برای وی و همرزمان شهیدش، اجری بی پایان داشت که به شهادت مظلومانه آن سید بزرگوار و فرمانده دلاور، به آن نائل آمد.
رژیم جنایتکار صهیونیستی که سالها با جنگ و جنایت به دنبال اهداف شوم خود بوده است، با این جنایت بزرگ ثابت کرد، که به هیچ اصل اخلاقی و انسانی پای بند نیست. سالها جنایت و نسل کشی رژیم کودک کش، جز با حمایت استکبار جهانی با ژست دروغین انسان دوستی ممکن نبوده و نیست.
رژیم صهیونیستی و حامیانش به خیال خام خود، می توانند با شهادت مردان بزرگ و فرماندهان دلاور محور مقاومت بقای این رژیم جعلی را تثبیت نمایند، اما زهی خیال باطل که با شهادت هر مبارزی از محور مقاومت، مبارزی دیگر متولد می شود و تا آزادی ملتهای مسلمان منطقه و قدس شریف ادامه خواهد داشت.
چه زیبا فرمود آن شهید بزرگوار که: اسرائیل از تار عنکبوت سست تر است.

اینجانب به نمایندگی از خانواده فولاد سنگان، شهادت دبیرکل حزب الله لبنان شهید سید حسن نصرالله و جمعی از فرماندهان محور مقاومت به خصوص سردار رشید اسلام عباس نیلفروشان را محضر مبارک حضرت ولیعصر(عج) و خدمت همه مسلمانان و آزادگان جهان، ملت بزرگ لبنان و

مبارزان محور مقاومت تسلیت عرض می نمایم.

رجای واثق دارم که راه آن شهید عزیز تا پیروزی نهایی محور مقاومت و آزادی قبله اول مسلمین جهان ادامه خواهد یافت.