پیام تسلیت مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان برای حادثه درگذشت کارگران معدن طبس
پیام تسلیت مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان برای حادثه درگذشت کارگران معدن طبس
اقتصادوتجارت : علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان در پیامی درگذشت جمعی از کارگر معدن زغال سنگ طبس را تسلیت گفت.

علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان در پیامی درگذشت جمعی از کارگر معدن زغال سنگ طبس را تسلیت گفت و برای مصدومان این حادثه عافیت و سلامتی را از خدای متعال طلب کرد. متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت جمعی از کارگر معدن زغال سنگ طبس که برای کسب روزی حلال جانشان را کف دست گذاشته و در معدن مشغول به کار بودند،خبری بسیار دردناک و تاثر برانگیز بود و قلب همه ایرانیان را به درد آورد. کشور اکنون در اندوه و ماتم درگذشت کارگرانی است که تا پای جانشان برای ایران اسلامی و سربلندی کشور کوشیدند و از میان ما پر کشیدند.

جان باختن کارگران معدن طبس همزمان با ایام هفته دفاع مقدس که یادآور رشادت‌های شهدا و جانبازان در ۸ سال جنگ تحمیلی است،گواه آن است که مردان این دیار در همه جبهه‌ها پای کار ایران هستند و از حتی جانشان برای سربلندی این آب و خاک می‌گذرند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت برای درگذشت کارگران معدن طبس و طلب مغفرت و آمرزش از درگاه الهی برای جانباختگان این حادثه،از خداوند منان برای مصدومان این حادثه غم انگیز آرزوی سلامتی و عافیت مسئلت دارم.

علی محمدی
مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان