پیام تبریک مدیر عامل شرکت پتروشیمی پارس به مناسبت بیست و سومین سالروز تاسیس شرکت
پیام تبریک مدیر عامل شرکت پتروشیمی پارس به مناسبت بیست و سومین سالروز تاسیس شرکت
اقتصادوتجارت : مدیر عامل شرکت پتروشیمی پارس با ارسال پیامی بیست و سومین سالروز تاسیس شرکت را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

دوم اسفند هر سال تداعی‌کننده تلاش جمعی از بزرگان و متخصصین کشور برای تأسیس یکی از شرکت های خوشنام صنعت پتروشیمی است که با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود در جهت توسعه و رونق اقتصادی کشور گام برداشتند. آن نهال کوچک اکنون به درختی ۲۳ ساله تبدیل شده و هر روز بالنده‌تر و پربارتر در مسیر رشد و اعتلا قرار گرفته است.

امروز در حالی بیست و سومین سالروز تأسیس”پارس” عزیزمان را پاس می داریم که این شرکت در یک سال اخیر به فضل الهی و به برکت همراهی و راهبری اعضای محترم هیئت مدیره و تلاش و همکاری بی وقفه مدیران و همکاران ارجمند گام‌های بلند و مؤثری در حل مشکلات و پیشبرد امور شرکت برداشته و به نتایج و دستاوردهای ارزشمندی رسیده است و براین باوریم که تحقق این مهم جز با مشارکت، انسجام و همگرایی، همراهی و همدلی تک تک شما همکاران عزیز میسر نخواهد بود.

اکنون ضمن تبریک بیست و سومین سالروز تاسیس شرکت پتروشیمی پارس به همه همکاران ارزشمند، مراتب قدردانی خود را از تلاش بی دریغ یکایک شما عزیزان ابراز داشته و امیدوارم با توکل بر خدا، تلاش و کوشش مضاعف و با همدلی و وفاق بتوانیم گام های موثرتری در تحقق برنامه ها، اهداف و ماموریت های شرکت برداریم.

سعادت، سلامت، کامیابی و عاقبت به خیری همه شما را از خداوند متعال خواستارم.

مسعود حسنی .