پیام تبریک مدیرعامل منطقه ویژه خلیج فارس به مناسبت آغاز دهه‌ی سراسر نور فجر
پیام تبریک مدیرعامل منطقه ویژه خلیج فارس به مناسبت آغاز دهه‌ی سراسر نور فجر
اقتصادوتجارت : امروز دیگر نهال انقلاب اسلامی ایران که با رهبری امام خمینی (ره) در بهمن‌ماه سال ۱۳۵۷ در خاک ایران عزیز کاشته شد، با روحیه انقلابی، ولایی و آزادی‌خواه ملت غیور کشورمان به درختی تنومند بدل شده است و گذر ۴۳ بهار نه‌تنها آن را سست نکرده که ایمان و اعتقاد به خون هزاران شهید و وعده‌ی پیامبران الهی، کشور را در مسیر بالندگی قرار داده و به یکی از ابرقدرت‌های منطقه تبدیل کرده است.

فرارسیدن دهه‌ی فجر فرصت مغتنمی است برای تجدیدعهد با آرمان‌های امام شهدا و تجدید بیعت با رهبری معظم انقلاب امام خامنه‌ای (مدظله عالی) و بر ماست تا به‌پاس همه‌ی جان‌فشانی‌های صورت گرفته در این سالیان در سنگر اقتصادی نیز در راستای اعتلای نام بزرگ ایران تلاش کنیم.

این‌که امروز در قالب ۱۶ شرکت فعال با بیش از ظرفیت اسمی خود و با ارزش تقریبی هفت میلیارد دلار در منطقه ویژه اقتصادی خلیج‌فارس به‌عنوان یکی از عظیم ترین مناطق صنعتی کشور در حال فعالیت هستند را باید از برکات انقلاب اسلامی دانست و پاسداری از این دستاوردها و پیشرفت هرروزه کشور در تمام ابعاد وظیفه‌ی تک‌تک ما خواهد بود.

ازاین‌رو به نمایندگی از تمام شاغلان در منطقه ویژه اقتصادی خلیج‌فارس ضمن اعلام آمادگی برای انجام هر نوع مجاهدت در مسیر پیشرفت ایران و سرافرازی مسلمین جهان، یک‌بار دیگر فرارسیدن چهل و سومین بهار انقلاب اسلامی ایران را تبریک عرض می‌کنم و عزت، افتخار و سربلندی ملت همیشه در صحنه‌ را از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.

با گام‌های استوار در این جشن بزرگ ملی حضور خواهیم داشت و با آرمان‌های جانشینان راستین و به‌حق حضرت ولی‌عصر (عج) تجدید پیمان خواهیم کرد.

و من الله التوفیق

حسن خلج طهرانی

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج‌فارس