پیام تبریک مدیرعامل بیمه سینا به مناسبت روز بیمه
پیام تبریک مدیرعامل بیمه سینا به مناسبت روز بیمه
اقتصادوتجارت : مدیرعامل بیمه سینا با صدور پیامی، فرا رسیدن روز ملی بیمه را به تمامی فعالان این صنعت تبریک گفت.

به نقل از روابط عمومی بیمه سینا، متن پیام عبداله سلطانی ثانی بدین شرح است:

صنعت بیمه به عنوان یکی از ارکان اصلی اقتصاد کشور تاکنون توانسته خدمات متنوع و بسیاری را به اقشار مختلف جامعه و صاحبان مشاغل و کسب و کارها ارائه کند به نحوی که در هر زمینه و رشته‌ای، ردپایی از بیمه یافت می‌شود. با این وجود و به‌رغم تلاشهای فراوانی که از سوی شرکتهای بیمه و نهاد ناظر صورت گرفته، بیمه در جایگاه اصلی خود قرار ندارد و در قوانین بالادستی نیز بعضاً مورد بی‌مهری قرار می‌گیرد.

حال آنکه بیمه در شرایط سخت اقتصادی سال‌های اخیر توانسته بار بزرگی را از دوش مردم و فعالان اقتصادی بردارد و بارها در حوادث مختلف نشان داده که در بزنگاه‌ها به وظیفه خود عمل می‌کند.

بیمه سینا نیز در یک سال اخیر ضمن توسعه بازار برای رشد کیفی خدمات خود نیز اقدامات مختلفی انجام داده تا بتواند رضایتمندی مشتریان و ذینفعان خود را افزایش داده و خدمات مطلوبی را به آنها ارائه دهد.

در این دوره، انتخاب صحیح ریسک و توجه به سودآوری پرتفو در کنار اصلاح نرخهای فنی و انضباط مالی مورد تاکید قرار گرفت و خوشبختانه اهتمام به این اصول موجب شد تا بیمه سینا از تلاطمات گذشته به سلامت عبور کرده و در مسیر سودآوری گام بردارد.

بدون شک، هیچ موفقیتی جز با هم افزایی و همدلی ارکان مختلف سازمان محقق نخواهد شد؛ از این رو، تشکر و سپاس خالصانه خود را حضور همکاران عزیزم در ستاد، شعب و شبکه فروش پرتوان در سراسر کشور عرض کرده و فرا رسیدن روز بیمه را به خانواده بزرگ بیمه سینا و تمامی فعالان صنعت بیمه تبریک می‌گویم.

امیدوارم با تلاش همه‌جانبه و مساعدت همه بازیگران صنعت بیمه، شاهد رشد و توسعه فرهنگ بیمه در کشور عزیزمان باشیم.