پیام تبریک مدیرعامل بانک دی به مناسبت چهل و سومین طلوع فجر
پیام تبریک مدیرعامل بانک دی به مناسبت چهل و سومین طلوع فجر
اقتصادوتجارت : علیرضا قیطاسی، مدیرعامل بانک دی در پیامی فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را به هم‌وطنان تبریک گفت.

به گزارش روابط‌عمومی بانک دی، مدیرعامل بانک دی در پیام خود تاکید کرده است: بخش‌های مختلف اقتصادی، صنعتی، بانکی، اجتماعی و فرهنگی باید همانند گذشته با حفظ اتحاد و در تبعیت از فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب برای عبور از محدودیت‌ها تلاش کنند.
در بخش دیگری از این پیام آمده است: دهه فجر ثمره خون‌های ریخته‌شده در راه حق و عدالت و ایام بزرگداشت تحقق واقعی استقلال، آزادی و جمهوریت است.
مدیرعامل بانک دی در این پیام گفته است: اکنون به برکت خون پاک شهدای انقلاب اسلامی، چهل و سومین برگ زرین تاریخ انقلاب اسلامی را در حالی ورق می‌زنیم که ایران عزیز پرچم‌دار عزت و سربلندی آزادگان جهان در مقابل استکبار جهانی است و اقتدار امروز آن، تحسین دوست و دشمن را برانگیخته است. پس از مقاومت و پیروزی ملت ایران در جنگ هشت‌ساله، امروز تحریم و جنگ اقتصادی، رسالت و پایداری مهمی برای ایرانیان همیشه سرفراز رقم زده است. حال اتحاد بزرگ‌ترین رمز پیروزی است. بخش‌های مختلف اقتصادی، صنعتی، بانکی، فرهنگی، اجتماعی و… باید در کنار یکدیگر برای عبور از محدودیت‌های فعلی تلاش کنند و همان‌طور که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند: «اتحاد کلمه مردم و همچنین مسئولان عامل اصلی عبور از بسیاری از مشکلات در ۴۲ سال گذشته بوده و این هماهنگی و هم‌صدایی باید ادامه یابد».