پترول، ۳ تفاهم‌نامه برای استفاده حداکثری از ساخت داخل با استصنا امضا کرد
پترول، ۳ تفاهم‌نامه برای استفاده حداکثری از ساخت داخل با استصنا امضا کرد
اقتصادوتجارت : تفاهم‌نامه همکاری سه طرح پایین دستی پترول به منظور استفاده حداکثری از ساخت داخل در اجرای طرح‌ها با انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران امضا شد.

به گزارش گروه سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس، رسول اشرف‌زاده، مدیرعامل پترول روز چهارشنبه (چهارم اسفندماه) در حاشیه سومین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی در نشستی که با حضور علی آقامحمدی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و علی‌عسکری، مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس برگزار شد، گفت: برای اجرای تمام طرح‌های پترول از همان ابتدا تفاهم‌نامه همکاری به منظور استفاده حداکثری از توانمندی‌های داخلی با استصنا امضا می‌شود.
وی افزود: همسو با سیاست‌گذاری، شرکت‌های «آوات اورامان» مجری طرح EPDM، «صنایع شیمیایی پترو آرمند لردگان» مجری طرح کریستال ملامین و «پتروشیمی پترو فراز هوران» مجری طرح اتیلن‌اکساید تفاهم‌نامه‌هایی با انجمن سازندگی تجهیزات صنعت نفت ایران به منظور اجرای این طرح‌ها با استفاده از توانمندی تولیدکنندگان و سازندگان ایرانی امضا می‌کنند.
سومین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی با نگاه ویژه به صنعت پالایش و پتروپالایش، از دوم اسفندماه امسال به مدت سه روز در منطقه آزاد کیش دایر بود.