پاکسان از حضور هیات‌های تجاری تا افزایش صادرات
پاکسان از حضور هیات‌های تجاری تا افزایش صادرات
اقتصادوتجارت : با هدف توسعه روابط و افزايش مشتريان صادراتي، طي روزهاي اخير شركت پاكسان ميزبان نشست هاي مجازي و حضوري متعددي با هيات هاي تجاري، شركت هاي توليدي و گروه هاي سرمايه گذاري بود.

به گزارش روابط عمومي شركت پاكسان، با توجه به ظرقيت‌هاي شركت پاكسان در بخش صادرات و تجارت خارجي با بيش از ۲۵ كشور، بهبود فرايندهاي صادرات محصولات در اين مجموعه در اولويت سياست هاي بازاريابي و توسعه فروش اين شركت قرار گرفته است.

برهمين اساس در هفته اي كه گذشت، شركت پاكسان ميزبان نشست هاي مجازي و حضوري متعددي با هيات هاي تجاري، شركت هاي توليدي و گروه هاي سرمايه گذاري از كشورهاي ايتاليا، كنيا، افغانستان، تاجيكستان، لبنان و تركيه بود.

دراين راستا، يوواچف وياچسلاو معاون توسعه و نادژدا زاخاژوا مدير اجرايي شوراي تجاري روسيه و ايران از شركت پاكسان بازديد و ضمن ديدار با سرپرست اين شركت در زمينه همكاري هاي دوجانبه در حوزه توليد و فروش محصولات شوينده و بهداشتي گفت وگو كردند.

لازم به ذكر است، بر اساس گزارش واحد بازاريابي و فروش خارجي شركت پاكسان، ميزان فروش روزانه و ارسال محصولات در هفته اخير شتاب قابل توجهي به خود گرفت و تنها طي روزهاي اخير حجم قابل توجهي از محصولات توليدي اين شركت با برندهاي برف، پوش، اركيد، گلنار، پرايد و سردا به مقصد كشورهاي تركمنستان، عراق، افغانستان، آذربايجان، ارمنستان و پاكستان صادر شد.