پاکبانان تلاشگر میهمان ویژه ضیافت افطاری منطقه ۲۰
پاکبانان تلاشگر میهمان ویژه ضیافت افطاری منطقه ۲۰
اقتصادوتجارت : همزمان با شانزدهمین روز ماه مبارک رمضان پاکبانان پرتلاش و زحمتکش حوزه خدمات شهری و فضای سبز منطقه ۲۰ میهمان سفره افطاری این منطقه بودند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ به مناسبت ایام ولادت باسعادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) مراسم ضیافت افطاری با حضور پاکبانان خدوم خدمات شهری، معاون محیط‌ زیست و خدمات شهری شهرداری تهران، مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران، شهردار منطقه، فرمانده پایگاه بسیج شهید ستاری، مدیران ارشد این منطقه و تعدادی از اصحاب رسانه پس از اقامه نماز جماعت در محوطه بیرونی ساختمان اصلی شهرداری منطقه ۲۰ برگزار شد.

🔺محمد ناظم رضوی شهردار منطقه در این مراسم ضمن تبریک گرامیداشت روز ارتش به جهادگران ارتش جمهوری اسلامی ایران و خیرمقدم به حاضرین در این ضیافت گفت: در این دوره مدیریت شهری شهرداری تهران یکی از برنامه های اصلی تقدیر و تکریم بیشتر خدمتگزاران حوزه خدمات شهری است که همواره در صف اول خدمت رسانی قرار دارند.

🔺او با تاکید بر اهمیت خدمات مستمر پاکبانان افزود: رسیدگی بیشتر به اوضاع معیشتی و کاری شما بزرگواران در برنامه های اصلی شهرداری تهران قرار دارد و امید است با همکاری و جدیت همه شما شاهد آینده خوبی در پایتخت و به ویژه این منطقه باشیم.

🔺شهردار منطقه ضمن تقدیر از زحمات تمامی پاکبانان ،اظهار داشت: منطقه ۲۰ در حوزه خدمات شهری با حدود هزار نفر نیروی انسانی شامل پرسنل پاکبان، خدمات شهری و فضای سبز یکی از مناطق خوش نام و موفق در حوزه خدمات شهری است.