پازوکی: اولویت اصلی ما اطلاع رسانی مستمر و آموزش دقیق و صحیح است
پازوکی: اولویت اصلی ما اطلاع رسانی مستمر و آموزش دقیق و صحیح است
اقتصاد و تجارت : مسئول روابط عمومی اداره جهاد کشاورزی شهرستان فیروزکوه در گفت و گو با (da1news) گفت: اداره جهاد کشاورزی فیروزکوه برای ارتباط هرچه بیشتر و بهتر در حوزه کاری خود و در عین حال تاثیرگذاری در توسعه بخش های مختلف کشاورزی شهرستان با برگزاری دور های آموزشی مختلف در تمامی حوزهای کشاورزی اعم از زراعی ، باغی و دامی در دستور کار دارد.

علی اصغر پازوکی مسئول روابط عمومی اداره جهاد کشاورزی شهرستان فیروزکوه گفت: برگزاری دور های آموزشی مختلف در تمامی حوزهای کشاورزی اعم از زراعی ، باغی و دامی از مهمترین اولویت های ادراه جهاد کشاورزی و روابط عمومی شهرستان فیروزکوه بوده و همواره این موضوع و جزو برنامه های تدوین شده این اداره بوده و هست.
پازوکی در ادامه افزود: با در نظر گرفتن موقیعت جغرافیایی شهرستان و همچنین وسعت اراضی زراعی و باغی موجود در شهرستان و همچنین تعداد واحدهای تولید و بهره برداری دام سبک و سنگین، اداره جهاد کشاورزی فیروزکوه را میتوان یکی از مهمترین ادارجات کشاورزی در سطح استان و در مواردی در سطح کشور نام برد.
وی گفت: همچنین در این بین اداره جهاد کشاورزی فیروزکوه برای ارتباط هرچه بیشتر و بهتر در حوزه کاری خود و در عین حال تاثیرگذاری در توسعه بخش های مختلف کشاورزی شهرستان با برگزاری دور های آموزشی مختلف در تمامی حوزهای کشاورزی اعم از زراعی ، باغی و دامی در دستور کار دارد و میتوان به عنوان نمونه آخرین دوره آموزشی انجام شده طی هفته گذشته را نام برد که دروه آموزشی مبارزه با افات درختان مثمر بود که باغ داران با استقابل خوب و قابل توجه ای برخوردار شد.
وی اظهار داشت: این دوره های آموزشی در طول سال و در ماه ها مختلف برنامه ریزی و برگزار میشود که در این دور های آموزشی با استفااده از اساتید حوزه و بخش های مختلف کشاورزی به بهره بردارن عزیز شهرستان ارائه می شود

مسئول روابط عمومی اداره جهاد کشاورزی شهرستان فیروزکوه گفت: در حوزه جشنواره ها باید بگویم که همه ساله جشنوراه انار و همچنین گردو در شهرستان فیروزکوه برگزار میشود که مورد استقبال بهره برداران و مخاطبین و همچنین گردشگران مختلف از شهرهای همجوار بوده که در عین حالی که موجب معرفی این دو محصول بوده و هست ، به نوعی در زمان برگزاری موجب اشتغالزایی فصلی است.
و باید گفت که شهرستان فیروزکوه پتانسیل برگزاری جشنواره های دیگری را دراست که جهاد کشاورزی فیروزکوه درصدد برنامه ریزی و اجرای این جشنواره است.

پازوکی اظهار داشت: روابط عمومی اداره جهاد کشاورزی شهرستان فیروزکوه برای این که ارتباط مستمر با فعالان حوزه کشاورزی داشته باشد شماره ارتباطی را با اداره اعلام کرده که بهره برداران می توانند با این شماره تماس گرفته و کارشناسان حوزه های مختلف تماس بگیرند شماره اداره۲- ۰۲۱۷۶۴۵۹۲۳۰ مبیباشد . همچنین از دیگر کانال های ارتباطی سایت متمرکز استان و شهرستان است که به آدرس www.tehran-agri.ir که تمامی فعالان حوزه کشاورزی با مراجعه به سایت مورد نظر آخرین اخبار و رویدادهای کشاورزی را می توانند در این سایت رویت و مطالاعه کنند.
وی درباره کانال های ارتباطی با فعالان حوزه کشاورزی گفت: از دیگر کانال های ارتباطی اداره جهاد کشاورزی شهرستان با بهره برداران عزیز شهرستان فیروز کوه، سامانه پیامی اداره است که در موارد و زمان های مختلف با اطلاع رسانی های به موقع اعم از بارندگی، یخزدگی و یا سیل با اطلاع رسانی به موقع به فعالان بخش کشاورزی شهرستان توانسته است یار وهمراه این عزیزان باشد.