همه تجهیزات و عوامل اجرایی آماده خدمات رسانی به شهروندان در فصل بارش باشند
همه تجهیزات و عوامل اجرایی آماده خدمات رسانی به شهروندان در فصل بارش باشند
اقتصادوتجارت : همه تجهیزات و عوامل اجرایی خدمات شهری در منطقه یک باید با آمادگی کامل، خدمات رسانی به شهروندان را در اولویت کار داشته باشند.

به گزارش اقتصادوتجارت به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک؛ اولین نشست شورای معاونین با حضور حمیدرضا حاجوی شهردار منطقه یک و معاونین برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی، خدمات شهری و محیط زیست، فنی و عمرانی، حمل و نقل و ترافیک، اجتماعی و فرهنگی، بازرسی و دیگر مدیران به منظور بحث و بررسی و تبادل نظر پیرامون نگهداشت شهر، طرح های توسعه شهری در دست اجرا، برنامه های پیش رو و کار ویژه های تعریف شده به منظور ارتقای وضعیت خدمات رسانی در شمال تهران برگزار شد.

حمید رضا حاجوی در این نشست ضرورت تمهیدات لازم برای فصل بارش را تبیین کرد و گفت: شهروندان باید با اطلاع رسانی مناسب در جریان اقدامات و تمهیدات قبل، هنگام و زمان اجرای عملیات ستاد برف روبی شهرداری منطقه یک قرار بگیرند.

حاجوی تصریح کرد: یکی از موضوعات مهم منطقه معضلات ترافیکی است که منطقه یک آمادگی این را دارد که به عنوان پایلوت پروژه های ترافیکی شهرداری تهران باشد.

شهردار منطقه یک ضمن تاکید بر تعریف پروژه های حوزه عمران بر اساس مطالبات مردمی گفت: این حوزه باید پروژه های موثر و شاخص را بر اساس نیازهای توسعه شهری و درخواست های شهروندان پیش ببرد.

او گفت: انتظار از منطقه یک بالاست و همه باید با تلاش و پشتکار کار را پیش ببریم تا با رفع دغدغه های شهروندان، منطقه ای زیست پذیر داشته باشیم.