همراهان هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران
همراهان هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران
اقتصادو تجارت : هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران در غرفه 47 آخرین محصولات و خدمات خود را به علاقمندان فناوری نوین مالی و بازدیدکنندگان این رویداد فناورانه معرفی خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات ملل همراهان موسسه اعتباری ملل با دو شرکت فناوری اطلاعات “شرکت تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات ملل” (فام) و “شرکت فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک ملل” (فام+) در این رویداد شرکت نموده و میزبان بازدیدکنندگان در غرفه ۴۷ هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران واقع در هتل لاله و مرکز آفرینش های کانون در روزهای ۲۱ و ۲۲ دی ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۹ الی ۱۸ هستند.

لازم به ذکر است که در این رویداد از دو خدمت جدید “متابانک” و نسخه جدید “هوش مصنوصی نرم افزار فام (ربوفام)” رونمایی خواهد شد.

هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران با سخنرانی بیش از ۱۰۰ نفر از مدیران و متخصصان و در قالب دوره تخصصی بانکداری نوین و میزگردها و نشست ها، کارگاه های معرفی محصول، بانکداری نوین، جشنواره چهره های ماندگار، جشنواره نوآوری و استارت آپی، تبلیغات محیطی، گفت و گوی B2B و B2Gو … برگزار و مدیران، متخصصان و کارشناسان صنعت مالی، بانکداری و فناوری‌های مالی در آن می توانند تبادل اندیشه و همفکری کنند.

محصولات معرفی شده در هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران:

متابانک  
نرم افز‌ار متمرکز بانکداری دیتامیت 
نرم افزارسوئیچ پرداخت 
سامانه کارت اعتباری 
سامانه همراه بانک 
سامانه اینترنت بانک 
سامانه مبارزه با پولشویی 
سامانه استعلامات حاکمیتی فام 
نرم افزار مدیریت منابع انسانی
سامانه متمرکز اداری
سامانه استعلام ضمانت نامه بانکی
سامانه درخواست تعویق اقساط
اپلیکیشن پرداخت فام
سامانه پویانگار (تولید رمز پویا